Мазмұны
1-бөлім.Білім беруді ұйымдастырудың жалпы сипаттамасы
2-бөлім. Оқушылар контингенті
3-бөлім. Адам ресурстарын талдау
4-бөлім. Оқу және материалдық құндылықтар
5-бөлім. Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры
6-бөлім. Оқушылардың білімін бағалау
7-бөлім. Білім беру үдерісіне қатысушыларды сауалнамалау
8-бөлім. Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары
9-бөлім.Қорытындылар мен ұсыныстар
Білім беруді ұйымдастырудың жалпы сипаттамасы
Білім беру ұйымының толық атауы:«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Кенесары ауылының Сатпаев атындағы жалпы орта білім беретінмектебі» КММжанындағы «Ботақан» шағын орталығының
Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекенжайы және нақты орналасқан жері):
Заңды мекенжайы: Ақмола облысы, Бурабай ауданы, Кенесары ауылы, көш. Мектеп, 52Б ғимарат
Нақты орналасқан жері, Ақмола облысы, Бурабай ауданы, Кенесары ауылы, көш. Мектеп, 52Б ғимарат
Заңды тұлға – :«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Кенесары ауылының Сатпаев атындағы жалпы орта білім беретінмектебі» КММжанындағы «Ботақан» шағын орталығының
Байланыс телефоны: 8-716-36-93-2-85.
Электрондық пошта: shkola-stp@mail.ru
Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері:
Мектеп директоры: Абжанов Р.М
Лауазымға тағайындау туралы Бурабай аудандық білім бөлімінің 23.09.2019 No 55 бұйрығы.
Ақмола облысы, Бурабай ауданы, Кенесары ауылы, көш. Мектеп, 52Б ғимарат үй мекенжайы бойынша тіркелген.
Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы бұйрығымен. № 2 348 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) және Білім министрінің бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің үлгілік оқу жоспарлары (бұдан әрі – ТЖБ). Қазақстан Республикасының ғылымы 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 (Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізілімінде № 8170 болып тіркелген).
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/content/uchreditelynye-dokumenty-mini-centra
Құрылтай құжаттар
Тәрбие мен оқытудың нәтижелеріне назар аудара отырып, білім мазмұнының критерийлері.
Жұмыс оқу жоспарлары мен ұйымдастырылған іс-шаралардың мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының талаптарына сәйкестігі
ОЖЖ
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_181031_rup-20uryupinka.pdf
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_181102_rup-uryupinka-2021.pdf
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_181126_rup-uryupinka-2022.pdf
2024-2025оқу жылы
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту білім беру жүйесінің бастапқы деңгейі ретінде отбасында немесе бір жастан бастап бірінші сыныпқа қабылданғанға дейін мектепке дейінгі ұйымдарда жүзеге асырылады.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 15 наурыздағы №137 қаулысымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделі (бұдан әрі – Модель) бекітілді [1].
Аталған Модельді іске асыру асыру әр баланың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу жоспарлары мен бағдарламаларының икемділігін қамтамасыз ету арқылы педагогикалық процесті жетілдіру арқылы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын трансформациялауға бағытталған.
Моделді іске асыру шеңберінде Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – Стандарт) [2], Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 9 қыркүйектегі № 394 бұйрығымен Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары [3] және Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы №422 бұйрығымен Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Үлгілік бағдарлама) [4] мазмұны қайта қаралып бекітілді. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мазмұнын жүзеге асыру үшін Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына әдістемелік нұсқаулық (бұдан әрі – Нұсқаулық) [5] әзірленді. Сонымен қатар Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын меңгерту бойынша мониторинг жүргізудің әдістемелік ұсынымдары әзірленді [6]. Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдарында және жалпы білім беретін мектептердің, лицейлер мен гимназиялардың мектепалды даярлық сыныптарында 2023-2024 оқу жылында тәрбиелеу-білім беру процесін ұйымдастыру туралы әдістемелік нұсқау хат Қазақстан Республикасының «Білім туралы» [8], «Педагог мәртебесі туралы» [9] Заңдары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделі [1], Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік білім беруді дамытудың 2023-2029 жылдарға арналған тұжырымдамасы [10] негізінде әзірленген
Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдарында және жалпы білім беретін мектептердің, лицейлер мен гимназиялардың мектепалды даярлық сыныптарында 2023-2024 оқу жылында тәрбиелеу-білім беру процесін ұйымдастыру туралы әдістемелік нұсқау хат Қазақстан Республикасының «Білім туралы» [8], «Педагог мәртебесі туралы» [9] Заңдары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделі [1], Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік білім беруді дамытудың 2023-2029 жылдарға арналған тұжырымдамасы [10] негізінде әзірленген
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу қызметі жүзеге асырылады.
Ұзақ мерзімді жоспарлар, тоқсан тақырыптар, сабақ кестесі, есептік кезеңге күнделікті жұмыс жоспары әзірленіп бекітілді.
Перспективті жоспарлар
Өтпелі тақырып
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_181733_skvoznye-temy-2020-god.pdf
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_181750_skvoznye-temy-2021-god.pdf
Сабақ кестесі
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_181927_setka-zanyatiy-srednyaya-gruppa.pdfhttp://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_182013_setka-zanyatiy-2021-god.pdf
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_182102_setka-zanyatiy-2022-god.pdf
Күн тәртібі
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_182228_reghim-dnya-2020-god.pdf
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_182307_reghim-dnya-2021-god.pdf
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_182348_reghim-dnya-2022-god.pdf
Тәрбие және оқыту Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары негізінде жүзеге асырылды (2022-2023 оқу жылына дейін). ) бес білім беру саласы бойынша: Денсаулық сақтау, Коммуникация, Таным, «Шығармашылық» және «Қоғам» және әртүрлі қызмет түрлерін ұйымдастыру арқылы оларды біріктіру арқылы жүзеге асырылады және ұзақ мерзімді түпкілікті жоспарлауда көрініс тапты. 2022-2023 оқу жылынан бастап білім беру және оқыту Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары негізінде жүзеге асырылады.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін жоспарлау кезінде балаларды тәрбиелеу мен оқыту процесінде қол жеткізуге тиіс мақсаттар мен міндеттерді қамтитын ұзақ мерзімді жоспарлау жасалады.
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту 2020-2021 және 2021-2022 оқу жылында бес білім беру бағыты бойынша жүзеге асырылып, оқу жылының перспективалық жоспарында жоспарланған болатын. 2022-2023 оқу жылына дейінгі барлық оқу апталары қиылысатын тақырыптар бойынша бөлінді, соның негізінде ұзақ мерзімді жоспар, содан кейін апталық циклограммалар құрастырылды. Ұзақ мерзімді жоспарлауда оқу-тәрбие үдерісін жүзеге асырудың реттілігін анықтайтын әрбір ұйымдастырылған, оқу іс-әрекеті бойынша мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес мақсаттар мен міндеттер сипатталды.
2022-2023 оқу жылынан бастап жаңа үлгілік оқу бағдарламалары мен Үлгілік оқу жоспарына сәйкес білім беру бағыттары жоқ. Осылайша, қиылысатын тақырыптар алынып тасталды. Перспективті жоспарлау айлар бойынша жасалады. Ұзақ мерзімді жоспарлауда әрбір ұйымдастырылған іс-әрекет бойынша мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес мақсаттар мен міндеттер белгіленеді. Ұйымдастырылған іс-әрекет күн режиміне сәйкес жүзеге асырылады және уақыт интервалдары жоқ, ол тек сабақта кесте бойынша ғана емес, сонымен қатар күні бойы күнделікті күнделікті сәттерде жүзеге асырылады.
Оқу жылының басында жас ерекшеліктеріне арналған перспективалық жоспарлар бекітіледі.
Бағаланатын кезеңдегі оқу процесінің циклограммалары құрылып бекітілді
Циклограммалар
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_182549_ciklogramma-2020-god.pdf
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_182653_ciklogramma-2021-god.pdf
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_182828_ciklogramma-2022-god.pdf
2-бөлім. Оқушылар контингенті
Тәрбие мен оқытудың нәтижелеріне назар аудара отырып, білім мазмұнының критерийлері.
Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік ережелерін сақтау
Оқушылардың жасы бойынша контингенті туралы мәлімет
Балалар тізімі
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_183225_spisok-detey-na-2020-2021.pdf
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_183259_spisok-detey-na-2021-2022.pdf
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_183335_spisok-detey-na-2022-2023.pdf
Балаларды қабылдау (кезекке қою, жолдама беру, құжаттарды қабылдау, мектепке дейінгі ұйымға қабылдау) электрондық форматта мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.
Жас топтарын толтыру туралы ақпарат
Жас тобы |
оқушылар саны оқу жылының басында |
||
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
|
қазақ тілінде оқытатын мектепалды даярлық тобы |
10 |
14 |
9 |
орыс тілінде оқытатын мектепалды даярлық тобы |
13 |
16 |
8 |
- Балапан |
17 |
15 |
25 |
- Ботақан |
18 |
15 |
15 |
-Солнышка |
25 |
24 |
15 |
Барлығы: |
83 |
84 |
72 |
|
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар жоқ |
2021-2022 оқу жылында мектепке дейінгі ұйымда орыс тілінде оқытатын мектепалды даярлық тобында 3 топ жұмыс істеді.Бала саны – 19. Ортаңғы топ – 18 бала, жоғары топ – 23 бала. Ерекше білім беруді қажет ететін балалар жоқ.
2022-2023 оқу жылында мектепке дейінгі ұйымда 4 топ жұмыс істеді: басқа тілде оқытатын мектепалды даярлық тобында бала саны -13. Мектепалды даярлық тобында қазақ тілі. тілде оқытылады, балалар саны -5 болды Үлкен топ 18 бала Әртүрлі жастағы топ 16 бала Мектепке дейінгі ұйымда ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар жоқ.
2024-2025 оқу жылында мектепке дейінгі ұйымда 4 топ жұмыс істеді: басқа тілде оқытатын мектепалды даярлық тобында бала саны -17. Мектепалды даярлық тобында қазақ тілі. тілде оқытылады, балалар саны -5 болды Үлкен топ 18 бала Әртүрлі жастағы топ 16 бала Мектепке дейінгі ұйымда ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар жоқ.
Оқушылар контингенті қозғалысы туралы ақпарат
3 кесте қосымша
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/21/210623_102328_priloghenie-3k.pdf
2020-2021 оқу жылында мектепке дейінгі ұйымдағы балалардың жалпы саны 53 баланы құрады, оқу жылында бала саны өзгерген жоқ. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар жоқ
2021-2022 оқу жылында мектепке дейінгі ұйымдағы балалардың жалпы саны 58 баланы құрады, оқу жылында бала саны өзгерген жоқ. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар жоқ
2022-2023 оқу жылының басында балабақшадағы балалардың жалпы саны 52 баланы құрады.
Мектепке дейінгі ұйымда ерекше білім беруді қажет ететін балалар жоқ.
«Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімі Урюпинка ауылының жалпы орта беретін мектебі» КММ жанындағы шағын орталықтағы тәрбиеленушілердің шығармашылық жетістіктері
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_184401_dostigheniya-vospitannikov-2020-
Бағаланатын кезеңге айнымалы құрамдас бөліктерге арналған әзірленген және бекітілген жоспарлар
11 Вариативті бағдарламалар
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_184948_variativnye-programmy-mini-
2021-2022 оқу жылы
Балаларға арналған 2020-2021 оқу жылындағы вариативті компоненттің максималды көлемі
орыс тілінде оқытатын балалар үшін:
- ортаңғы топ (3 жастан бастап) - 0,5 сағат ауыспалы компонент, «Сиқырлы саусақтар»
- үлкен топ (4 жастан бастап) - ауыспалы компоненттің 1,5 сағаты
«Дені сау» * 1 сағаттық жүктемемен
0,5 сағат жүктемесі бар «Жас эколог».
- мектепалды даярлық тобы, (5 жастан бастап балалар) - вариативті компоненттің 2 сағаты
1. «Қазақстан қалалары бойынша саяхат» * жүк 1 сағат
2. «Үлкен балаларға сауат ашуда ойын технологиясын пайдалану
мектеп жасына дейінгі «* жүктеме 1 сағат
3-бөлім. Адам ресурстарын талдау
Тәрбие мен оқытудың нәтижелеріне назар аудара отырып, білім мазмұнының критерийлері.
Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік ережелерін сақтау
Таблица 2
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/21/210623_102536_priloghenie-2k.pdf
Балабақшаны педагогикалық ұжыммен қамтамасыз ету туралы ақпарат
Тиiстi бейiн бойынша жоғары бiлiмi (жоғары оқу орнынан кейiнгi) педагогикалық бiлiмi бар оқытушылар немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, оның iшiнде базалық бiлiмi жоқ педагогтар туралы мәлiметтер.
12 Тәрбиешілердің дипломдары http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_185652_diplomy-vospitateley.pdf
Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік ережелеріне сәйкес және сақталуына қарай, кафедраның Урюпинки ауылындағы орта мектеп» КММ жанындағы шағын орталық мұғалімдері
Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданының білім беру
мектепке дейінгі тәрбиеге ие және мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытуда кәсіби қызметті жүзеге асырады.
Мемлекеттік білім беру ұйымының басшыларын үш жылда бір рет аттестаттаудан өткізу туралы ақпарат.
Педагогтардың біліктілік санатының деңгейін кемінде бес жылда бір рет көтеру/растау туралы ақпарат.
Білім сапасын арттыру тәрбиешінің дайындығы мен кәсіби деңгейіне, оның құзыреттілігіне тікелей байланысты. Кәсіби құзыреттілігін арттыру үшін Шағын орталық мұғалімдері біліктілікті арттыру курстарынан өтті.
13 Тәрбиешілер курсының сертификаттары
Балабақша тәрбиешілері аудандық, облыстық, республикалық семинарларға, форумдар мен байқауларға белсене қатысады.
Шағын орталықтағы тәрбиешілердің шығармашылық жетістіктері
14 тәрбиешілердің жетістіктері
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/16/160623_190128_dostighenie-vospitatelya.pdf
4-бөлім. Оқу және материалдық құндылықтар
Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік ережелерін сақтау
Ғимарат туралы мәліметтер (ғимарат түрі, құрылыс жылының түрі, жобалық қуаты, ағымдағы және күрделі жөндеуге қажеттілік және т.б.)
Жобалық қуаты – мектепке дейінгі ұйымға 60 орын
Жыл сайын шағын орталықта ағымдағы жөндеу жұмыстары жүргізіледі.
Балабақшаны құрал-жабдықтармен және жиһаздармен қамтамасыз ету туралы ақпарат
Балабақша балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес жиһаздармен және құрал-жабдықтармен қамтамасыз етілген: «Түймедақ» үстелдері, балалар орындықтары, бес секциядағы киім-кешектерге арналған шкафтар, үш қабатты кереуеттер, сөре - ойыншықтарға арналған сөре, компьютер, компьютер. үстел, парталар, орындықтар, мұғалім үстелі, компьютер үстелі, шкафтар, орындықтар.
Қоса беріліп отыр: Әдістемелік ұсынымдарға 4-қосымшаға сәйкес кесте, негізгі құралдардың түгендеу тізімі.
таблица №4
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/21/210623_102158_priloghenie-4k.pdf
5-бөлім. Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры
Оқу-әдістемелік кешендердің болуы туралы ақпарат
таблица 5
http://sc0013.akkol.aqmoedu.kz/public/files/2023/6/21/210623_103346_priloghenie-5k.pdf
Мектепалды даярлық тобы оқу кешендерімен қамтамасыз етілген:
Азбука - оқу пәндері бойынша дәптер,
Мұғалімге арналған оқу-әдістемелік әдебиеттер,
Мұғалімге арналған оқу пәндері бойынша әдістемелік ұсыныстары бар CD-ROM дискілері
6-бөлім. Оқушылардың білімін бағалау
Баланың дамуын бақылауды қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлауға негіз болатын мектеп жасына дейінгі балалар үшін оқу нәтижелерінің болуы
15 жеке карточкалар
Бағаланатын кезеңдегі баланың дамуының жеке картасы
Бастапқы бақылау деректеріне сүйене отырып, мұғалім оқу-тәрбие үрдісінің күшті және әлсіз жақтарын көре алды, оқытудың әдіс-тәсілдерін таңдай алды. Нәтижелер «Бақылаулар тізбесі» толтырылады Мониторинг нәтижелері бойынша тәрбиешілер оқу жылындағы даму немесе түзету шаралары, даму деңгейі төмен балалармен жеке түзету жұмыстары белгіленген баланың жеке даму картасын толтырады.
16 Мониторинг
Педагогтардың кәсіби қызметінің маңызды құрамдас бөлігі – денсаулық, таным, қарым-қатынас, қоғам, шығармашылық сияқты бес білім беру саласы бойынша мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын балалардың меңгеру нәтижелерін бағалауға бағытталған мониторинг.
Балалардың дамуын бақылау кезінде мұғалімдер білуі керек: Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының талабын;
бақылау парағын және баланың дамуының жеке картасын толтыру тәртібі.
Меншік:
- бақылау әдістері: бақылау, ойын жағдаяттарын құру, ойын, әңгімелесу, сұрақ-жауап, бейнелеу әрекетінің нәтижелерін зерттеу;
- мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын игеру деңгейін есептеу әдістемесі;
-ақпараттық-коммуникациялық технологиялар.
Мониторингтің міндеті - балалардың дамуының жеке ерекшеліктері туралы неғұрлым толық ақпарат алу, оның негізінде оқу қызметін жақсарту бойынша ұсыныстар әзірленді.
Мониторинг барысында балалардың белгілі бір жеке қасиеттеріне, олардың білімдері мен дағдыларына, тәрбие мен оқу процесінің тиімділігіне баға беріледі, мониторинг мектеп жасына дейінгі балалардың тұлғалық қасиеттерінің даму динамикасы мен жағдайларын қадағалауға бағытталған. жасы.
Бастапқы мониторинг нәтижелері бойынша мұғалім оқу жылына баланың жеке даму картасын толтырады.
Балалардың жеке даму картасының ұсынылған көшірмелері балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес мониторинг негізінде жүзеге асырылады. Бағдарлама материалының игерілуін қадағалау бастапқы (қыркүйек), аралық (қаңтар) және қорытынды (мамыр) нәтижелері бойынша жүзеге асырылады.
2024-2025 оқу жылына арналған үлгілік балабақша бағдарламасының мазмұнын меңгеру бойынша балалардың дамуының қорытынды мониторингінің нәтижелері
Жас топтары |
Балалар саны |
Физикалық даму |
Қарым-қатынас дағдыларын дамыту |
Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту |
Шығармашылық, зерттеу қызметін дамыту |
Әлеуметтік-эмоционалды дамудағдылар |
|||||||||||
олардың ішінде біліктілік деңгейі жоғары |
оның ішінде дағдылардың орташа деңгейімен |
олардың біліктілік деңгейі төмен |
олардың ішінде біліктілік деңгейі жоғары |
оның ішінде дағдылардың орташа деңгейімен |
олардың біліктілік деңгейі төмен |
олардың ішінде біліктілік деңгейі жоғары |
оның ішінде дағдылардың орташа деңгейіме |
олардың біліктілік деңгейі төмен |
олардың ішінде біліктілік деңгейі жоғары |
оның ішінде дағдылардың орташа деңгейімен |
олардың біліктілік деңгейі төмен |
олардың ішінде біліктілік деңгейі жоғары |
оның ішінде дағдылардың орташа деңгейімен |
олардың біліктілік деңгейі төмен |
|
||
Ерте жас тобы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аралас жас тобы |
16 |
15 |
1 |
|
14 |
2 |
|
15 |
1 |
|
14 |
2 |
|
14 |
2 |
|
|
Ересек жас тобы |
18 |
15 |
3 |
|
12 |
6 |
|
15 |
3 |
|
15 |
3 |
|
13 |
5 |
|
|
Мектепалды даярлық тобы, сынып (қазақ тілін оқытатын) |
5 |
4 |
1 |
|
3 |
2 |
|
4 |
1 |
|
3 |
2 |
|
3 |
2 |
|
|
Мектепалды даярлық тобы, сынып (орыс тілінде оқытылатын) |
13 |
12 |
1 |
|
9 |
4 |
|
12 |
1 |
|
11 |
2 |
|
10 |
3 |
|
|
Барлығы |
52 |
52 |
52 |
52 |
52 |
52 |
52 |
52 |
52 |
52 |
52 |
52 |
52 |
52 |
52 |
52 |
|
% |
100 |
86 |
14 |
0 |
69 |
31 |
0 |
86 |
14 |
0 |
79 |
21 |
0 |
71 |
29 |
0 |
|
2024-2025 оқу жылының қорытынды мониторингінің қорытындысы бойынша оқушылар жас топтары бойынша білім, білік, дағды және дағды көлемін игеріп, үлгілік оқу жоспарында белгіленген әрбір білім саласы бойынша оқу іс-әрекетін ұйымдастырды.
Бастапқы және қорытынды бақылау нәтижелерін салыстыра отырып, мынадай қорытынды жасауға болады: Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұны бойынша білім мен дағдыны меңгеру пайызы: мектепалды даярлық тобында орыс тілі. оқыту – 51%-ға, жоғары топта – 60%-ға, жас тобында –59%-ға өсті.
Оқу-әдістемелік жұмыс.
Мектепке дейінгі мекемемізде оқу-тәрбие жұмыстары жылдық жоспарға сәйкес жүргізілуде
Құндылық басымдықтары:
- оқушылардың денсаулығы: «Дені сау бала – табысты бала»;
- дамытушылық белсенділік (ойындық, танымдық, зерттеушілік, шығармашылық);
- коммуникация даму мен әлеуметтену формасы мен құралы ретінде;
- әлеуметтік-мәдени және жалпыадамзаттық құндылықтармен таныстыру;
- мектепке дейінгі балалық шақтағы баланың толыққанды өмір сүруі - эмоционалды жайлылық атмосферасын құру;
- тәрбие кеңістігінің бірлігін сақтау, отбасымен, мектеппен ынтымақтастық.
Мұғалім жұмысының негізгі принциптері:
- оқытудың кешенді тәсілі;
- баланың жан-жақты дамуы;
- ойын арқылы баланы оқуға тарту;
- балаларға олардың білімінің конструкторы ретінде қатынасы;
- мағыналы өзара әрекеттесу арқылы шынайы оқу;
- баланың жеке басын құрметтеу;
- баланың дамуына қамқорлық жасау.
Шағын орталық жұмысының мақсаты:
«Мектепке дейінгі білім беру қызметінің сапасын арттыру және Мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына сәйкес білім беру бағдарламасын іске асыру үшін оңтайлы жағдай жасау»
Тапсырмалар:
- дене шынықтыру жаттығуларының барлық түрлері арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулығын сақтау және нығайту, шағын орталық пен отбасының бірлескен жұмысын ұйымдастыру;
- әрбір баланың жеке қабілеті мен қажеттіліктерін ескере отырып, қолайлы дамып келе жатқан қауіпсіз білім беру жүйесін құру;
- «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында Отанға, туған тілге, ұлттық дәстүр мен жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген ұлттық болмыс негіздеріне, азаматтық пен патриотизмге тәрбиелеу;
Мектеп жасына дейінгі балалармен барлық жұмыс диагностикалық негізде, әр баланың жеке ерекшеліктерін, мүмкіндіктері мен қызығушылықтарын ескере отырып сараланған түрде құрылады.
Білім беру деңгейіне қойылатын талаптар: есте сақтауды, ойлауды, интеллектті дамыту, қазіргі ақпараттық қаныққан ортада толыққанды өмір сүру жұмыстың түбегейлі маңызды бағытын анықтайды: мектепке дейінгі білім берудің негізгі жалпы білім беру бағдарламасын игеру деңгейінің көрсеткіштерімен расталатын білім берудің өнімділігін қамтамасыз ету.
Мұғалімдердің оқу іс-әрекетіне қызығушылығын сақтау үшін ойын, дәстүрлі және дәстүрлі емес формалар, оқыту әдістері мен әдістері белсенді қолданылады.
Педагогикалық жүйенің білім берудің сапалы жоғары нәтижелеріне қол жеткізу қабілетін жақсарту мақсатында біздің шағын орталықтың педагогтары білім беру процесіне мынадай инновациялық технологияларды енгізеді:
- Мария Монтессори технологиясы (элементтер).
-Step-by-step технологиясы (элементтер)
- TRIZ технологиясы
- Мнемотехника әдісі (пиктограммалар, кестелер, схемалар және т. б.)
- Ойын технологиясы
- Дәстүрлі емес сурет салу техникасы
- Денсаулық сақтау технологиялары
- Ертегі терапиясы (үстел театры, саусақ театры, фланелеграф)
- Пластилинография
- В. В. Воскобович Технологиясы
Салауатты өмір салтын, жол қозғалысы ережелерін қалыптастыру бойынша үлкен жұмыстар жүргізілуде. Жыл сайын жоспарға сәйкес бірқатар "денсаулық маршруттары" жазғы сауықтыру іс-шаралары (қатайту рәсімдері, экскурсиялар)өтеді
"Тілдер туралы"Заңның орындалуы
Қазақстан Республикасы Конституциясының 7, 93-баптарын, 1997 жылғы 7 шілдедегі "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңын, ҚР Президентінің 1996 жылғы 4 қарашадағы өкімімен мақұлданған Қазақстан Республикасы тіл саясатының тұжырымдамасын, сондай-ақ Президент Р К Жарлығымен бекітілген Тілдерді қолдану мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасын орындау мақсатында шағын орталықта:
1. Құрастырылған және әзірленген:
- "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңды іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары;
- "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру жөніндегі жұмыс жоспары. .
2. Тәрбиеленушілерді, қызметкерлер мен ата-аналарды ҚР мемлекеттік рәміздерімен, қазақ халқының салт-дәстүрлерімен таныстыру бойынша іс-шаралар өткізіледі.
3. Қазақстан Республикасының нормативтік және заңнамалық актілері жүйелі түрде зерделенеді.
4. Жүйелі түрде екі тілде ата – аналардың бұрыштары, қызметтік үй-жайлардағы стендтер, топтардағы бұрыштар, жылжымалы папкалар және т. б. ресімделеді.
5. Әдіскер, қазақ тілі оқытушысы, топ тәрбиешілері "Қазақстан халықтары тілдерінің онкүндігі", "Тәуелсіздік күні", "республика күні" және т. б. іс–шараларды ұйымдастырады және өткізеді. халық.
https://www.instagram.com/p/Cqc941kKtEQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
https://www.instagram.com/reel/CpOlOc0qe0f/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
6. Педагогтер күні бойы мемлекеттік тілді меңгеру бойынша сөздік қорын байыту мақсатында балалармен қазақ тіліндегі сөздерді үйренеді.
Жоғарыда айтылғандарға сүйене отырып, мынадай қорытынды жасауға болады: "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңды орындау бойынша жұмыс және шағын орталықта "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру бойынша жұмыс тиісті деңгейде жүргізілуде.
Мектеппен сабақтастық
Шағын орталық пен мектептің бірлескен жұмысының басты мақсаты-мектепке дейінгі, бастауыш мектеп балалық шақ кезеңдерінде баланың дамуының бірыңғай желісін жүзеге асыру, педагогикалық процеске тұтастық, дәйекті сипат беру.
Шағын орталық пен мектептің педагогикалық ұжымдары оқу жылы ішінде жемісті іскерлік қатынастарды байланыстырады. Өзара бару, бақылау және педагогикалық процесті талдау дәстүрге айналды. Мектепке дейінгі және мектептегі мұғалімдердің жалпы қызығушылығы, жұмысының мақсаттылығы жақсы нәтижелерге әкеледі.
Шағын орталықтың педагогикалық ұжымы мектепалды даярлық сыныбына түсетін балалардың күшейіп, ойлауды, проблемалық жағдайларды шешуді, өнімді дербес қызметпен айналысуды, жан-жақты дамуды, сапалы білім алуды, бастауыш мектепте оқуға психологиялық тұрғыдан дайындалуын қамтамасыз ету үшін бәрін жасайды. Мектеп жасына дейінгі балалар өздерінің білімдері мен дағдыларын ашық сабақтарда, тақырыптық іс-шараларда бірнеше рет көрсетеді. Балалар конкурстарға, жобаларға қатысады.
Барлық пәндер бойынша бағдарламалық материалды игеруді талдау, білім бөлімі, балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеу нәтижелері бойынша қорытынды жасауға болады: балалар бағдарлама бойынша жақсы білім қорына ие бола отырып, мектепке барады. Түлектер мектепте оқуға, мұғалімдермен, жаңа балалармен кездесуге психологиялық тұрғыдан дайын. Біздің шағын орталық педагогтарының отбасымен өзара іс-қимылының негізі "ата – аналар - балалар-педагогтар"бірыңғай алгоритмін құру болып табылады.
Біздің педагогикалық ұжымның негізгі міндеті-ата-аналармен өзара әрекеттесу үшін жағдай жасау, отбасылық қоғамның құрылымын және психологиялық климатты талдау негізінде жұмысты жоспарлау. Ата – аналарды әр түрлі шеберлік сыныптары, тренингтер, ата-аналар жиналыстары, ми шабуылы, конкурстар мен көрмелер, ертеңгіліктер арқылы ДО өміріне қатысуға тартамыз. Қажет болған жағдайда ата-аналарға кеңес беру және ұсыныстар арқылы тәрбие процесінде көмек көрсетеміз.
Біздің ата-аналарға дейінгі және ата-аналармен серіктестіктің негізгі принциптері:
- мұғалімдердің ата-аналармен достық қарым-қатынас стилі;
- жеке көзқарас;
- тәлімгерлік емес, ынтымақтастық;
- мектепке дейінгі мекеменің ашықтығы.
Шағын орталыққа түсетін балалармен бейімдеу жұмыстарын жүргізу
Көп жағдайда баланың шағын орталыққа келуі оның жаңа жағдайларға бейімделу проблемасымен бірге жүреді. Балада мектепке дейінгі мекемеге теріс көзқарастың пайда болуы оның отбасынан "шығуға" психологиялық дайындығының тікелей салдары болып табылады. Бұл мәселе өте маңызды. Бейімделмеген кезеңнің алдын алу үшін біздің шағын орталықта келесі іс-шаралар өткізіледі:
- бала мектепке дейінгі мекемеге түскенге дейін ата-аналармен жеке әңгімелер;
- топтық жиналыстар;
- әр баланың жеке бейімделуіне болжам жасауға және ата-аналардың да, топ тәрбиешілерінің де балаға қатысты дұрыс мінез-құлық моделін жасауға мүмкіндік беретін ата-аналардың сауалнамасы;
- тәрбиешілерге, ата-аналарға бейімделу кезеңін ұйымдастыру бойынша ұсыныстар жасау;
- топта оң психологиялық микроклимат құру
Пәндік - кеңістіктік даму ортасын құру
Біздің шағын орталықта пәндік-кеңістіктік орта балалардың даму мүдделеріне, олардың эмоционалдық әл-ауқатына жауап береді, МЖМБС талаптарына сәйкес құрылған. Балалардың өмірі мен қызметін қорғау үшін жағдайлар жасалған.
Табиғи және жасанды жарықтандыру қалыпты жағдайға сәйкес келеді. Барлық топтарда кварц шамдары бар, кварцтау күніне 3 рет өтеді. Медицина қызметкері санэпидемнің орындалуын бақылайды, жарыққа, ауа режиміне тұрақты бақылау жүргізіледі. Жалпы тазалау кестесінің орындалуы, ыдыс жууға, кір жууға және арнайы киімге арналған жуғыш заттардың болуы нақты бақыланады.
Жылдың кез келген уақытында желдету режимі, ауыз су режимі сақталады, алдын алу шаралары жүргізіледі. Жоспарлы вакцинация және дәрігерлердің балаларды тексеруі жүргізіледі. Балаларды сауықтыру бойынша жұмыстар жоспар бойынша жүргізілуде.
Физикалық даму үшін, сондай-ақ балаларды жан-жақты тәрбиелеу және сауықтыру үшін балабақшада спорт бұрышы бар. Балалардың әртүрлі жаттығуларға деген қызығушылығын дамыту үшін: секіргіш доптар, құрсаулар, әртүрлі мөлшердегі доптар, ленталар, Гимнастикалық таяқшалар және т.б. жорғалау, көтерілу, тепе-теңдік жаттығуларын орындау кезінде үлкен және кіші доғалар, гимнастикалық орындықтар, сымдар қолданылады. Ал түзету гимнастикасын орындау кезінде массаж және түзету жолдары (өз қолыңызбен қалдық материалдан, түймелерден, конустардан және т.б. жасалған), қырлы беті бар тақталар, массаж шарлары қолданылады.
Жоғарыда айтылғандармен қатар, топта балалардың әртүрлі белсенді әрекеттері үшін барлық жағдайлар жасалған: ойын, танымдық, еңбек, шығармашылық, коммуникативті, зерттеу. Материалдардың, функционалды-ойын заттарының болуы балалардың тәуелсіздігін тәрбиелеуге көмектеседі, ойын жағдайын, қоршаған ортаны шығармашылық модельдеуге деген ұмтылысты жүзеге асырады.
Ойын картотекасы, көрнекі және демонстрациялық материалдар, әдістемелік құралдар, рөлдік, театрлық ойындарға арналған атрибуттар бар.
Жылдың әр мезгіліне серуендеу картотекасын жасау серуендеу кезінде қозғалыс белсенділігін ұйымдастыруға, ашық ойындардың әртүрлі түрлерін қолдануға жүйелі көзқарасты жүзеге асыруға көмектеседі.
Балалардың коммуникативті дағдылары мен дағдыларын дамытуға, балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде ауызша сөйлеуді дамытуға, сөздік қорын байытуға, балалар әдебиетіне деген қызығушылыққа үлкен көңіл бөлінеді.
Топтарда "Коммуникация" орталығы бар, онда көрнекі-дидактикалық құралдар, ойындар, әдістемелік құралдар, алфавит-дәптерлер, дидактикалық материалдар, теледидар, магниттік тақта, интерактивті тақта, Көрнекі-дидактикалық материалдар бар. Балалар көркем әдебиеті орналасқан "кітап бұрышы" құрылды.
Сондай-ақ, танымдық, зерттеу іс-әрекетінің қарапайым дағдыларын игеру, қоршаған әлеммен өзара әрекеттесу үшін командада жұмыс істей білу үшін мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының дамуына барлық жағдайлар жасалған. Сандық санау дағдыларын, геометриялық фигуралар мен пішіндер туралы идеяларды, кеңістік пен уақыттағы бағдарлауды қалыптастыруға арналған әдістемелік құралдар, конструктор, жабдықтар бар.
Сондай-ақ, шағын орталықта шығармашылық тұлғаны қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін, эмоционалды-сезімтал саласын, қиялын, ойлауын, көркемдік талғамын дамыту міндетті болып табылады. Балалар сурет салумен, пластилинаграфиямен айналысатын "шығармашылық шеберхана" құрылды.
Мұғалімдер сурет салудың дәстүрлі емес техникасын қолданады (саусақтармен, мақта тампондарымен, балауызбен және т.б. сурет салу), аппликация, пластилинография.
7-бөлім. Білім беру процесіне қатысушылардың сауалнамасы
Мектепке дейінгі ұйымдар қызметкерлерінің сауалнамасының нәтижесі.
№ |
Сұрақ |
толық келісемін |
келісемін |
келіспеймін |
толық келіспеймін |
1 |
Мектепке дейінгі ұйымның жұмысы уақыт талаптарына сәйкес келеді, инновация режимінде өтеді. |
80% |
20% |
0% |
0% |
2 |
Педагогтерге білім беру процесіне белсенді қатысу және біліктілігін арттыру үшін жағдайлар жасалған. |
100% |
0% |
0% |
0% |
3 |
Педагогтар тиімді әдістемелік көмек алады |
100% |
0% |
0% |
0% |
4 |
Мұғалімдер эмоционалды-психологиялық қолдау алады |
100% |
0% |
0% |
0% |
5 |
Оқыту мен тәрбиелеудің сапалы процесін ұйымдастыру үшін жағдайлар жасалған |
80% |
20% |
0% |
0% |
6 |
Педагогтердің біліктілігін арттыру курстарынан уақтылы өтуі үшін жағдайлар жасалған |
100% |
0% |
0% |
0% |
7 |
Еңбек жағдайлары Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің талаптарына сәйкес келеді |
100% |
0% |
0% |
0% |
8 |
Әкімшіліктің жұмыс стилі мұғалімдердің өзін-өзі дамытуына және өзін-өзі бекітуіне ықпал етеді |
100% |
0% |
0% |
0% |
9 |
Тәрбиеленушілер, ата-аналар, мұғалімдер арасындағы жанжалдардың алдын алу және шешу бойынша тиімді жұмыс жүргізілуде |
100% |
0% |
0% |
0% |
10 |
Оқу-материалдық база тәрбиеленушілердің дамуына жағдай жасауға ықпал етеді |
60% |
40% |
0% |
0% |
11 |
Ұжымда қолайлы моральдық-психологиялық ахуал бар |
60% |
40% |
0% |
0% |
12 |
Тамақтану сапасы талапқа сай және мектеп жасына дейінгі балалар үшін теңдестірілген |
100% |
0% |
0% |
0% |
13 |
Әріптестер мейірімді және әрқашан көмектесуге дайын |
100% |
0% |
0% |
0% |
14 |
Сапалы оқыту процесін жүргізу үшін оқу-әдістемелік және техникалық құралдар базасы құрылды |
80% |
20% |
0% |
0% |
15 |
Әр мұғалімнің кәсіби және шығармашылық өсуіне жағдай жасалған |
40% |
60% |
0% |
0% |
16 |
Мектепке дейінгі ұйым әкімшілігі жұмыста педагогтарды көтермелеуді қолданады |
80% |
20% |
0% |
0% |
17 |
Ата аналар топ педагогтарының жұмысына қанағаттанады |
100% |
0% |
0% |
0% |
18 |
Мектепке дейінгі ұйымда ереже белгіленді-тексерушілер үшін ақша жиналды |
0% |
0% |
20% |
80% |
19 |
Егер сіз жауаптардың кез келгенін түсіндіргіңіз келсе немесе мектепке дейінгі ұйым туралы түсініктеме қосқыңыз келсе немесе ұсыныстар бергіңіз келсе, мына жерді көрсетіңіз |
0% |
0% |
0% |
0% |
20 |
Егер сізде шағымдар болса, сіз білім беру саласындағы сапаны қамтамасыз ету департаментіне жүгіне аласыз немесе осында көрсетіңіз |
0% |
0% |
0% |
0% |
|
Қорытынды: |
87% |
13% |
0% |
0% |
|
|
100% |
|
|
Мектепке дейінгі ұйымдардың ата-аналарының сауалнамасының нәтижесі.
№ |
Сұрақ |
Толығымен келісемін |
Келісемін |
Келіспеімін |
Толығымен келіспеймін |
1 |
Сіздің балаңыз балабақшаға қуана барады. |
80% |
20% |
0% |
0% |
2 |
Топта баланың оқуы мен өмірі үшін қолайлы атмосфера бар. |
80% |
20% |
0% |
0% |
3 |
Сіз топ тәрбиешілерінің қызметіне қанағаттанасыз. |
100% |
0% |
0% |
0% |
4 |
Сіз мектепке дейінгі ұйымның басқа мамандарының (музыкалық жетекші, қазақ, орыс тілі педагогы, педагог-психолог, арнайы педагог) қызметіне қанағаттанасыз. |
80% |
20% |
0% |
0% |
5 |
Мұғалімдер этика нормаларын, педагогикалық әдептілік пен балалармен қарым-қатынастағы әділеттілікті сақтайды. |
90% |
10% |
0% |
0% |
6 |
Сіз балаңыздың дамуын байқайсыз ба. |
100% |
0% |
0% |
0% |
7 |
Балабақшаның оқыту және тәрбие жұмысы баланы мектепке дайындауға ықпал етеді. |
100% |
0% |
0% |
0% |
8 |
Балалардың тамақтануы талаптарға сай және мектеп жасына дейінгі балалар үшін теңдестірілген. |
70% |
30% |
0% |
0% |
9 |
Сіз балаңыздың жетістіктері мен мінез-құлқы туралы ақпараттандыру сапасына қанағаттанасыз. |
80% |
20% |
0% |
0% |
10 |
Топ ата-аналарымен мектепке дейінгі ұйым мамандары: медицина қызметкері, психолог, қазақ немесе басқа тіл мұғалімі, музыка жетекшісі және т. б. балаңызды дамыту, тәрбиелеу және оқыту мәселелерінде консультациялық көмек көрсетіледі. |
70% |
30% |
0% |
0% |
11 |
Сіз балабақша жұмысын ұйымдастыруға қуаныштысыз. |
80% |
20% |
0% |
0% |
12 |
Сіз мектепке дейінгі ұйымға материалдық көмек көрсетесіз бе. |
0% |
0% |
50% |
50% |
13 |
Егер сіз жауаптардың кез келгенін түсіндіргіңіз келсе немесе балабақша туралы түсініктеме қосқыңыз келсе, қызметті жақсарту бойынша ұсыныстар беріңіз, осында көрсетіңіз. |
0% |
0% |
0% |
0% |
14 |
Егер сізде шағымдар болса, Ақмола облысының білім беру саласындағы сапаны қамтамасыз ету департаментіне жүгінуге болады немесе осында көрсетіңіз. |
0% |
0% |
0% |
0% |
|
Қорытынды: |
83% |
17% |
0% |
0% |
|
|
100% |
|
|
8 бөлім. Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары
Материалдық-техникалық база оқу-тәрбие процесін толық көлемде жүзеге асыруға мүмкіндік бермейді. Материалдық-техникалық базаны жаңарту қажет.
Жеткіліксіз саны:
- Көрнекі құралдар
- аудиовизуалды және мультимедиялық оқыту құралдары
- проекциялық материалдар
- баспа құралдары
- әдістемелік құралдар
Ата-аналармен жұмыс
5 жыл ішінде педагог-модератор ,педагог-сарапшы үлесін арттыру
9 бөлім. Қорытындылар мен ұсыныстар
Шағын орталықта балалардың танымдық дамуы мен белсенділігін ынталандыратын, баланың біртұтас үйлесімді дамуына ықпал ететін даму ортасы құрылды.
Баланың жас және жеке даму ерекшеліктері ескеріліп, әртүрлі қозғалыс белсенділігіне, салауатты өмір салтын қалыптастыруға жағдай жасалған. Балалардың жан-жақты дамуын қамтамасыз ету және қажетті түзету мен дамуды жүзеге асыру бойынша жұмыс жетілдірілуде.
Мини-орталықтың білім беру қызметі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес келеді.
Осылайша, шағын орталықтың өзін-өзі аттестаттау нәтижелері ұсынылатын білім беру қызметтерінің МЖМБС жалпы талаптарына сәйкестігін растайды.
Қорытынды:
«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Кенесары ауылының Сатпаев атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі жанындағы «Ботақан» шағын орталығының
білім беру қызметтерін көрсету сапасының деңгейі: сәйкес
«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Кенесары ауылының Сатпаев атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі жанындағы «Ботақан» шағын орталығының
№ п/п |
Бағалау критериі |
Білім беру ұйымына сәйкес өлшеуішті бағалау мазмұны |
Ұпай |
1 |
Тиісті бейін бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі бар педагогтердің үлесі немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат |
60%
|
3 |
2 |
Біліктілік санатының деңгейін кемінде бес жылда бір рет көтерген/растаған педагогтердің үлесі (оның ішінде үш жылда кемінде бір рет басшылар) |
100% |
5 |
3 |
Кемінде үш жылда бір рет педагогтердің (оның ішінде басшылардың, басшының орынбасарларының) біліктілігін арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі |
100% |
5 |
4 |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығына сәйкес білім беру ұйымдарының жабдықтарымен және жиһаздарымен жарақтандырылуы (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13272 болып тіркелген) |
95%
|
4 |
5 |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 26513 болып тіркелген)сәйкес ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлар жасау |
100 % |
5 |
6 |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрығына сәйкес мектепке дейінгі ұйымдар үшін оқу-әдістемелік кешендермен қамтамасыз ету (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20708 болып тіркелген) |
95%
|
4 |
7 |
Жас топтарының толымдылығының сәйкестігі (топтар бөлінісінде) |
100 % |
5 |
8 |
Ата-аналардың сауалнамасының нәтижелерін талдау |
100%
|
5 |
9 |
Педагогтердің сауалнама нәтижелерін талдау |
100%
|
5 |
|
Жалпы балл |
|
41 |
Білім беру қызметтерін ұсыну сапасының деңгейі: сәйкес келеді