«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Кенесары ауылының Сатпаев атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі жанындағы «Ботақан» шағын орталығының
КГУ «Общеобразовательная школа имени Сатпаева села Кенесары отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области»
«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Кенесары ауылының Сатпаев атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі жанындағы «Ботақан» шағын орталығының
өзің-өзі бағалау қорытындысы бойынша қорытынды
Заключение по итогам самооценки
КГУ «Общеобразовательная школа имени Сатпаева села Кенесары отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области»
Мазмұны
1-бөлім.Білім беруді ұйымдастырудың жалпы сипаттамасы
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/content/obschaya-harakteristika-mini-centra
2-бөлім. Оқушылар контингенті
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/content/kontingent-vospitannikov
3-бөлім. Адам ресурстарын талдау
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/content/5859-08-02-24-16-02-23-analiz-kadrovogo-potenciala
4-бөлім. Оқу әдістемелік жұмыс
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/content/3238-08-02-24-16-34-18-uchebno-metodicheskaya-rabota
5-бөлім. Оқу және материалдық құндылықтар
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/content/7699-08-02-24-16-38-12-uchebnomaterialynye-aktivy
6-бөлім. Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры
7-бөлім. Оқушылардың білімін бағалау
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/content/ocenka-znaniy-vospitannikov
8-бөлім. Білім беру үдерісіне қатысушыларды сауалнамалау
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/content/opros-uchastnikov-obrazovatelynogo-processa
9-бөлім. Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары
10-бөлім.Қорытындылар мен ұсыныстар
1-бөлім.Білім беруді ұйымдастырудың жалпы сипаттамасы
Білім беру ұйымының атауы:
«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Кенесары ауылының Сәтпаев атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Заңды мекен-жайы: 021717, Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Бурабай ауданы, Кенесары ауылы, Мектеп көшесі 52Б, БСН/ЖСН: 970140005242.
Заңды тұлғаның байланыс деректері
Тел.: +7-71636-93-2-85 қабылдау бөлмесі
E-mail: shkola-stp@mail.ru
Сайт: http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/
Мектеп директорының м. а. Айыпхан Меруерт "Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің Кенесары ауылының Сәтбаев атындағы жалпы білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі директорының м.а. 2023 жылғы 22 қарашада тағайындалды (Бурабай ауданының білім бөлімінің 21.11.2023 жылғы № 331/1-ж/қ бұйрығы).
Тел.: +77786019880
E-mail: meruyert.ayypkhan@mail.ru
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/public/files/2024/2/7/070224_085706_pereregistraciya-kaz.pdf
Заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы анықтама 14 қаңтар 2021ж. БСН 970140005242 берілді бастапқы мемлекеттік тіркеу күні 22 қаңтар 1997 жыл.
Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің Кенесары ауылының Сәтбаев атындағы жалпы білім беретін мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Жарғысы Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 14.01.2021 жылы тіркелген.
Білім беру қызметімен айналысу құқығына Лицензия : 2021 жылғы 15 ақпандағы № KZ19LAА00023721, қолданылу мерзімі-мерзімсіз (көшірмесі ұсынылады).
Рұқсат беру құжаттары:
Бурабай ауданы бойынша МСЭҚБ санитарлық-эпидемиологиялық қорытындысы http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/public/files/2024/2/9/090224_094042_zaklyuchenie-ses.pdf Қызметті жүзеге асырудың басталуы туралы хабарлама http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/public/files/2024/2/8/080224_155017_uvedomlenie-o-nachale-deyatelynosti.pdf
Шағын орталықтың білім беру қызметі " Білім туралы "Қазақстан Республикасының Заңына, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нұсқаулары мен бұйрықтарына, мемлекеттік міндетті білім беру стандартына (МЖМБС) сәйкес жүзеге асырылады.
2-бөлім. Оқушылар контингенті
Тәрбие мен оқытудың нәтижелеріне назар аудара отырып, білім мазмұнының критерийлері.
Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік ережелерін сақтау
Оқушылардың жасы бойынша контингенті туралы мәлімет
Балалар тізімі
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/content/kontingent-vospitannikov
Балаларды қабылдау (кезекке қою, жолдама беру, құжаттарды қабылдау, мектепке дейінгі ұйымға қабылдау) электрондық форматта мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.
Жас топтарын толтыру туралы ақпарат
Жас тобы |
оқушылар саны оқу жылының басында |
||
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
|
қазақ тілінде оқытатын мектепалды даярлық тобы |
18 |
10 |
14 |
орыс тілінде оқытатын мектепалды даярлық тобы |
11 |
13 |
15 |
- Балапан |
17 |
17 |
15 |
- Ботақан |
18 |
18 |
15 |
-Солнышка |
25 |
25 |
24 |
Барлығы: |
89 |
83 |
83 |
|
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар жоқ |
2021-2022 оқу жылында мектепке дейінгі ұйымда 3 және 2 мектепалды даярлық сыныбы жұмыс істеді: Орыс тілінде оқытатын мектепке дейінгі дайындық тобында бала саны – 11. Мектепалды даярлық тобында қазақ тілі. тілде оқытылады, балалар саны -18 болды.Балапан тобында – 25 бала, Ботақан тобында – 18 бала,Солнышко тобында-17 бала. Ерекше білім беруді қажет ететін балалар жоқ.
2022-2023 оқу жылында мектепке дейінгі ұйымда орыс тілінде оқытатын мектепалды даярлық тобында 3 және 2 даярлық сыныбы жұмыс істеді. Орыс тілінде оқытатын мектепке дейінгі дайындық тобында бала саны – 13. Мектепалды даярлық тобында қазақ тілі. тілде оқытылады, балалар саны -10 болды.Балапан тобында – 25 бала, Ботақан тобында – 18 бала,Солнышко тобында-17 бала. Ерекше білім беруді қажет ететін балалар жоқ.
2023-2024 оқу жылында мектепке дейінгі ұйымда орыс тілінде оқытатын мектепалды даярлық тобында 3 және 2 даярлық сыныбы жұмыс істеді. Орыс тілінде оқытатын мектепке дейінгі дайындық тобында бала саны – 15. Мектепалды даярлық тобында қазақ тілі. тілде оқытылады, балалар саны -14 болды.Балапан тобында – 24 бала, Ботақан тобында – 15 бала,Солнышко тобында-15 бала. Ерекше білім беруді қажет ететін балалар жоқ.
Оқушылар контингенті қозғалысы туралы ақпарат
3 кесте қосымша
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/content/kontingent-vospitannikov
2021-2022 оқу жылында мектепке дейінгі ұйымдағы балалардың жалпы саны 89 баланы құрады, оқу жылында бала саны өзгерген жоқ. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар жоқ
2022-2023 оқу жылында мектепке дейінгі ұйымдағы балалардың жалпы саны 83 баланы құрады, оқу жылында бала саны өзгерген жоқ. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар жоқ
2023-2024 оқу жылының басында балабақшадағы балалардың жалпы саны 83 баланы құрады.
Мектепке дейінгі ұйымда ерекше білім беруді қажет ететін балалар жоқ.
3-бөлім. Адам ресурстарын талдау
Тәрбие мен оқытудың нәтижелеріне назар аудара отырып, білім мазмұнының критерийлері.
Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік ережелерін сақтау
Таблица 2
Балабақшаны педагогикалық ұжыммен қамтамасыз ету туралы ақпарат
Тиiстi бейiн бойынша жоғары бiлiмi (жоғары оқу орнынан кейiнгi) педагогикалық бiлiмi бар оқытушылар немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, оның iшiнде базалық бiлiмi жоқ педагогтар туралы мәлiметтер.
Тәрбиешілердің дипломдары
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/public/files/2024/2/8/080224_155827_diplomy.pdf
Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік ережелеріне сәйкес және сақталуына қарай шағын орталық мұғалімдері мектепке дейінгі тәрбиеге ие және мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытуда кәсіби қызметті жүзеге асырады.
Педагогтардың біліктілік санатының деңгейін кемінде бес жылда бір рет көтеру/растау туралы ақпарат.
Білім сапасын арттыру тәрбиешінің дайындығы мен кәсіби деңгейіне, оның құзыреттілігіне тікелей байланысты. Кәсіби құзыреттілігін арттыру үшін Шағын орталық мұғалімдері біліктілікті арттыру курстарынан өтті.
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/public/files/2024/2/8/080224_155847_kategorii.pdf
Тәрбиешілер курсының сертификаттары
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/public/files/2024/2/8/080224_160002_kursy.pdf
Балабақша тәрбиешілері аудандық, облыстық, республикалық семинарларға, форумдар мен байқауларға белсене қатысады.
4 бөлім. Оқу әдістемелік жұмыс
Тәрбие мен оқытудың нәтижелеріне назар аудара отырып, білім мазмұнының критерийлері.
Жұмыс оқу жоспарлары мен ұйымдастырылған іс-шаралардың мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының талаптарына сәйкестігі
ОЖЖ
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/content/7795-08-02-24-17-46-17-rabochiy-uchebnyy-plan
2021-2022 оқу жылы
2021-2022 оқу жылы кезеңінде мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұны Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 5 мамырдағы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының» талаптарына сәйкес жүзеге асырылады. 2020 № 182 «Білім берудің барлық деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» (бұдан әрі – Білім беру) Стандарт ретінде) және «Денсаулық», «Қарым-қатынас», «Таным», «Шығармашылық» және «Қоғам» 5 білім беру саласы бойынша құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
ҚБЖ Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 қаулысымен бекітілген Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (1-қосымша) және «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары» негізінде әзірленді. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 12 желтоқсандағы № 557 (өзгертулер мен толықтырулармен 12.05.2020 ж. № 195) және мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында білім беру процесін ұйымдастыру ерекшеліктерін көрсетеді.
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарында көзделген білім беру мазмұнының базалық құрамдас бөлігі толығымен сақталды.
Жұмыс оқу жоспары ұйымдастырылған оқу әрекетін қарастырады.Оқу жүктемесінің максималды көлемі:
ортаңғы топ (3 жастан бастап) – 11,5 сағат және ауыспалы компонент 0,5 сағат, барлығы – 12 сағат;
жоғары топ (4 жастан бастап) – 12,5 сағат және ауыспалы компонент 1,5 сағат, барлығы – 14 сағат;
мектепалды даярлық тобы (5 жастан бастап балалар) – 18 сағат және вариативті компонент 2 сағат, барлығы – 20 сағат
Білім беру мазмұнының вариативті құрамдас бөлігі мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарында көзделген орта топ үшін 0,5 сағат және жоғары топ үшін 1,5 сағат, мектепалды даярлық тобы үшін 2 сағат болып айқындалады.
Оқушылардың жалпы дамытушылық дайындығын қамтамасыз ету үшін, балалардың қызығушылықтары мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың шығармашылық дамуы үшін РЭҚ вариативті компонентінің сағаттары пайдаланылды.
2022-2023 оқу жылы
Мектепке дейінгі тәрбие Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрықтарымен айқындалады. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұны «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» бұйрығының талаптарына сәйкес жүзеге асырылады. Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы. 2022-2023 оқу жылында «Кенесары ауылындағы Сатпаев атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ жанындағы шағын орталықта мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды жоспарлау жүзеге асырылады. Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 03 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының негізінде
Апталық оқу жүктемесінің көлемі «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы 2022-2023 оқу жылы
Мектепке дейінгі тәрбие Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрықтарымен айқындалады. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұны «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» бұйрығының талаптарына сәйкес жүзеге асырылады. Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы. 2022-2023 оқу жылында жылында «Кенесары ауылындағы Сатпаев атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ жанындағы шағын орталықта мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды жоспарлау жүзеге асырылады. Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 03 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының негізінде
Апталық оқу жүктемесінің көлемі «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту» және өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 9 қыркүйектегі
№ 394 бұйрығы.
Мектепалды даярлық топтарының балалары үшін – 5 күндік жүктеме үшін 20 сағат және негізгі оқу іс-әрекетінің ұзақтығы 25 минут 2022-2023 оқу жылы
Мектепке дейінгі тәрбие Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрықтарымен айқындалады. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұны «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» бұйрығының талаптарына сәйкес жүзеге асырылады.
Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы. 2022-2023 оқу жылында «Кенесары ауылындағы Сатпаев атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ жанындағы шағын орталықта мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды жоспарлау жүзеге асырылады. Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 03 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының негізінде
Апталық оқу жүктемесінің көлемі «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту» және өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 9 қыркүйектегі
№ 394 бұйрығы.
Мектепалды даярлық топтарының балалары үшін – 5 күндік жүктеме үшін 20 сағат және негізгі оқу іс-әрекетінің ұзақтығы 25 минут №557 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту» және өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 9 қыркүйектегі
№ 394 бұйрығы.
Мектепалды даярлық топтарының балалары үшін – 5 күндік жүктеме үшін 20 сағат және негізгі оқу іс-әрекетінің ұзақтығы 25 минут.
Ұйымдастырылған іс-әрекет – Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын іске асыру мақсатында педагогтың күндізгі уақытта балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлері арқылы ойын түрінде ұйымдастыратын кіріктірілген сабақ. «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізілді және көрсетіледі. мектепке дейінгі білім берудегі оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері, оның ішінде балалардың бойына қазақ халқының ұлттық құндылықтарын, отбасылық құндылықтарды, патриоттық сезімді, Отанға деген сүйіспеншілікті сіңіру, оларды әлеуметтік-мәдени нормалармен, ережелермен таныстыру міндеттері мектепке дейінгі ұйым жұмысының бағытын ескере отырып, қауіпсіз мінез-құлық.
Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күндізгі уақытта балалардың дене белсенділігіне уақыт бөлінеді. Күндізгі уақытта мемлекеттік тілді меңгеру үшін мұғалімге балалармен бірге Үлгілік бағдарламада белгіленген сөздік минимумын балалармен бірге зерделеу, балалардың әр түрлі іс-әрекет түрлерінде оқушылардың ауызша үйлесімді сөйлеуін дамыту, сонымен қатар қазақ халқының мәдениетімен, салт-дәстүрімен таныстыру, белсенді сөздік қорын байыту, сөйлеу нормаларын, қарым-қатынас мәдениетін меңгерту. Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күндізгі уақытта ән айтуға, музыка тыңдауға, ән жаттауға, импровизацияға, музыкалық және ырғақты қимылдарға, балалардың шуыл аспаптарында ойнауға және басқа да музыкалық іс-әрекет түрлеріне уақыт беріледі.
2023-2024оқу жылы
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту білім беру жүйесінің бастапқы деңгейі ретінде отбасында немесе бір жастан бастап бірінші сыныпқа қабылданғанға дейін мектепке дейінгі ұйымдарда жүзеге асырылады.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 15 наурыздағы №137 қаулысымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделі (бұдан әрі – Модель) бекітілді [1].
Аталған Модельді іске асыру асыру әр баланың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу жоспарлары мен бағдарламаларының икемділігін қамтамасыз ету арқылы педагогикалық процесті жетілдіру арқылы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын трансформациялауға бағытталған.
Моделді іске асыру шеңберінде Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – Стандарт) [2], Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 9 қыркүйектегі № 394 бұйрығымен Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары [3] және Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы №422 бұйрығымен Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Үлгілік бағдарлама) [4] мазмұны қайта қаралып бекітілді. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мазмұнын жүзеге асыру үшін Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына әдістемелік нұсқаулық (бұдан әрі – Нұсқаулық) [5] әзірленді. Сонымен қатар Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын меңгерту бойынша мониторинг жүргізудің әдістемелік ұсынымдары әзірленді [6]. Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдарында және жалпы білім беретін мектептердің, лицейлер мен гимназиялардың мектепалды даярлық сыныптарында 2023-2024 оқу жылында тәрбиелеу-білім беру процесін ұйымдастыру туралы әдістемелік нұсқау хат Қазақстан Республикасының «Білім туралы» [8], «Педагог мәртебесі туралы» [9] Заңдары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделі [1], Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік білім беруді дамытудың 2023-2029 жылдарға арналған тұжырымдамасы [10] негізінде әзірленген
Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдарында және жалпы білім беретін мектептердің, лицейлер мен гимназиялардың мектепалды даярлық сыныптарында 2023-2024 оқу жылында тәрбиелеу-білім беру процесін ұйымдастыру туралы әдістемелік нұсқау хат Қазақстан Республикасының «Білім туралы» [8], «Педагог мәртебесі туралы» [9] Заңдары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделі [1], Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік білім беруді дамытудың 2023-2029 жылдарға арналған тұжырымдамасы [10] негізінде әзірленген
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу қызметі жүзеге асырылады.
Ұзақ мерзімді жоспарлар, тоқсан тақырыптар, сабақ кестесі, есептік кезеңге күнделікті жұмыс жоспары әзірленіп бекітілді.
Перспективті жоспарлар және циклограммалар
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/content/ciklogramma-i-perspektivnyy-plan-gruppa-solnyshko
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/content/ciklogramma-i-perspektivnyy-plan-gruppa-balapan
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/content/ciklogramma-gruppa-botaan
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/content/predshkolynyy-klass
Сабақ кестесі
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/content/setka-zanyatiy
Тәрбие және оқыту Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары негізінде жүзеге асырылды (2022-2023 оқу жылына дейін). ) бес білім беру саласы бойынша: Денсаулық сақтау, Коммуникация, Таным, «Шығармашылық» және «Қоғам» және әртүрлі қызмет түрлерін ұйымдастыру арқылы оларды біріктіру арқылы жүзеге асырылады және ұзақ мерзімді түпкілікті жоспарлауда көрініс тапты. 2022-2023 оқу жылынан бастап білім беру және оқыту Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары негізінде жүзеге асырылады.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін жоспарлау кезінде балаларды тәрбиелеу мен оқыту процесінде қол жеткізуге тиіс мақсаттар мен міндеттерді қамтитын ұзақ мерзімді жоспарлау жасалады.
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту 2020-2021 және 2021-2022 оқу жылында бес білім беру бағыты бойынша жүзеге асырылып, оқу жылының перспективалық жоспарында жоспарланған болатын. 2022-2023 оқу жылына дейінгі барлық оқу апталары қиылысатын тақырыптар бойынша бөлінді, соның негізінде ұзақ мерзімді жоспар, содан кейін апталық циклограммалар құрастырылды. Ұзақ мерзімді жоспарлауда оқу-тәрбие үдерісін жүзеге асырудың реттілігін анықтайтын әрбір ұйымдастырылған, оқу іс-әрекеті бойынша мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес мақсаттар мен міндеттер сипатталды.
2022-2023 оқу жылынан бастап жаңа үлгілік оқу бағдарламалары мен Үлгілік оқу жоспарына сәйкес білім беру бағыттары жоқ. Осылайша, қиылысатын тақырыптар алынып тасталды. Перспективті жоспарлау айлар бойынша жасалады. Ұзақ мерзімді жоспарлауда әрбір ұйымдастырылған іс-әрекет бойынша мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес мақсаттар мен міндеттер белгіленеді. Ұйымдастырылған іс-әрекет күн режиміне сәйкес жүзеге асырылады және уақыт интервалдары жоқ, ол тек сабақта кесте бойынша ғана емес, сонымен қатар күні бойы күнделікті күнделікті сәттерде жүзеге асырылады.
Оқу жылының басында жас ерекшеліктеріне арналған перспективалық жоспарлар бекітіледі.
Білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ету мақсатында тәрбиешілер перспективті жоспарға сәйкес әр аптаға циклограммалар жасайды, бұл барлық режимдік процестердің орындалуын қамтамасыз етеді. Циклограмма балалармен алдағы табысты жұмыстың мазмұнын, формаларын, әдістері мен тәсілдерін, сондай-ақ жұмыс уақытын пайдаланудың нақты нұсқауларын көрсетеді.
Циклограмманың құрылымы күнделікті тәртіпке сәйкес құрастырылған.
2021 -2022 оқу жылдарында циклограммада: ҰОД тақырыптары перспективалық жоспарға сәйкес айқындалады; Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті ойын, диалог түрінде өткізілетін сабақтар түрінде жүзеге асырылады. Тәрбиешілер балаларды оқу іс-әрекетіне белсенді қатысуға тартады. Оқу қызметін табысты ұйымдастыру үшін картотекалар, дидактикалық материалдар бар. Бағдарламалық материалды таратуда жүйелілік пен жүйелілік қағидалары сақталды; мазмұнына сәйкес балалардың сапалы және жан-жақты дамуы үшін жағдайлар қарастырылған. Ойын технологиялары, балаларды тәрбиелеу мен оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдері қолданылады; циклограмманың құрылымдық бөліктерін сапалы жоспарлау үшін пәндік-дамытушы орта қалыптасады.
Циклограмманы құрастыру кезінде тәрбиешілер «Руханижаңғыру» бағдарламасы бойынша жұмысты жоспарлайды.Руханижаңғыру бағдарламасы туған жерге, оның мәдениетіне, қазақ халқының салт-дәстүріне деген сүйіспеншілікті білдіретін патриоттық бағытты айқындайды.Республикамыздың гүлденген, бәсекеге қабілетті болуы үшін. Біз өскелең ұрпақтың бойына тарихи дәстүрге, туған өлке мәдениетіне, рухани мәдениетке құрметпен қарауға тәрбиелеуіміз керек. Тәрбие процесі әртүрлі әдістерді, әдіс-тәсілдерді және тәрбиелік құралдарды пайдалана отырып, әртүрлі формада жүзеге асырылды. Негізгі аспектілерге әсер етеді. «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында балабақшада балалардың жаңа патриоттық санасын қалыптастыруға бағытталған «Алтын күз», «Менің Тәуелсіз Қазақстаным», «Наурыз мерекесі», «Құстар – біздің досымыз» атты тақырыптық іс-шаралар өткізілді. , «Жеңіс күні», «Қазақстан халықтарының бірлігі күні».
2022-2023 оқу жылында перспективалық жоспарға сәйкес мұғалімдер ұйымдастырылған іс-шаралардың мазмұнын көрсететін циклограммаларды (бұдан әрі – НҚ) жасайды; Ұйымдастырылған іс-әрекет – мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын жүзеге асыру үшін мұғалімнің күндізгі уақытта балалардың әр түрлі іс-әрекет түрлері арқылы ойын түрінде ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы. Ұйымдастырылған іс-шаралар күннің режиміне сәйкес жүзеге асырылады және уақыт аралығы жоқ және тек сабақ кестесіне сәйкес сыныпта ғана емес, сонымен қатар күні бойы күнделікті күнделікті сәттерде жүзеге асырылады. 2022-2023 оқу жылында педагогтар «Руханижаңғыру» бағдарламасы аясында ұлттық дәстүрлер мен жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде рухани-адамгершілік дағдыларды қалыптастыру жұмыстарын жоспарлауды жалғастыруда. Мектеп жасына дейінгі балаларды дамытудың ұлттық және әлеуметтік-мәдени жағдайларының құрамдас бөліктері шағын балалармен таныстыру арқылы циклограммаларда жоспарланған.Ауылдық мұражайға бару, ауылдық кітапханаға, Ұлы Отан соғысында қаза тапқан жауынгерлердің ескерткішіне экскурсия. Қазақстан Республикасының табысты болашағының іргетасы ретінде біртұтас ұлттың патриоттық және рухани-адамгершілік тұлғасын дамытуға бағытталған «Рухани жаңғыру» бағдарламасы.
Бағаланатын кезеңге айнымалы құрамдас бөліктерге арналған әзірленген және бекітілген жоспарлар
11 Вариативті бағдарламалар
https://cloud.mail.ru/public/LTSf/37kS21BFK
https://cloud.mail.ru/public/hYf9/SqeNYK3eZ
2021-2022 оқу жылы
Балаларға арналған 2020-2021 оқу жылындағы вариативті компоненттің максималды көлемі
орыс тілінде оқытатын балалар үшін:
- ортаңғы топ (3 жастан бастап) - 0,5 сағат ауыспалы компонент, «Умелые ручки»
- ортаңғы топ (3 жастан бастап) -«Өнерлі екен оң саусақ» * 1 сағаттық жүктемемен
-ортаңғы топ (3 жастан бастап)- ,«Ойыншықтар әлеміне саяхат»
- мектепалды даярлық тобы, (5 жастан бастап балалар) - вариативті компоненттің 2 сағаты
1. Штриховка» * жүк 2 сағат
- мектепалды даярлық тобы, (5 жастан бастап балалар) - вариативті компоненттің 3
сағаты
«Сиқырлы математика»* жүктеме1сағат
«Ертегілер еліне» жүктеме1сағат
«Әріптерді оқимыз» жүктеме1сағат
Оқу-әдістемелік жұмыс.
Мектепке дейінгі мекемемізде оқу-тәрбие жұмыстары жылдық жоспарға сәйкес жүргізілуде
Құндылық басымдықтары:
- оқушылардың денсаулығы: «Дені сау бала – табысты бала»;
- дамытушылық белсенділік (ойындық, танымдық, зерттеушілік, шығармашылық);
- коммуникация даму мен әлеуметтену формасы мен құралы ретінде;
- әлеуметтік-мәдени және жалпыадамзаттық құндылықтармен таныстыру;
- мектепке дейінгі балалық шақтағы баланың толыққанды өмір сүруі - эмоционалды жайлылық атмосферасын құру;
- тәрбие кеңістігінің бірлігін сақтау, отбасымен, мектеппен ынтымақтастық.
Мұғалім жұмысының негізгі принциптері:
- оқытудың кешенді тәсілі;
- баланың жан-жақты дамуы;
- ойын арқылы баланы оқуға тарту;
- балаларға олардың білімінің конструкторы ретінде қатынасы;
- мағыналы өзара әрекеттесу арқылы шынайы оқу;
- баланың жеке басын құрметтеу;
- баланың дамуына қамқорлық жасау.
Шағын орталық жұмысының мақсаты:
«Мектепке дейінгі білім беру қызметінің сапасын арттыру және Мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына сәйкес білім беру бағдарламасын іске асыру үшін оңтайлы жағдай жасау»
Тапсырмалар:
- дене шынықтыру жаттығуларының барлық түрлері арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулығын сақтау және нығайту, шағын орталық пен отбасының бірлескен жұмысын ұйымдастыру;
- әрбір баланың жеке қабілеті мен қажеттіліктерін ескере отырып, қолайлы дамып келе жатқан қауіпсіз білім беру жүйесін құру;
- «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында Отанға, туған тілге, ұлттық дәстүр мен жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген ұлттық болмыс негіздеріне, азаматтық пен патриотизмге тәрбиелеу;
Мектеп жасына дейінгі балалармен барлық жұмыс диагностикалық негізде, әр баланың жеке ерекшеліктерін, мүмкіндіктері мен қызығушылықтарын ескере отырып сараланған түрде құрылады.
Білім беру деңгейіне қойылатын талаптар: есте сақтауды, ойлауды, интеллектті дамыту, қазіргі ақпараттық қаныққан ортада толыққанды өмір сүру жұмыстың түбегейлі маңызды бағытын анықтайды: мектепке дейінгі білім берудің негізгі жалпы білім беру бағдарламасын игеру деңгейінің көрсеткіштерімен расталатын білім берудің өнімділігін қамтамасыз ету.
Мұғалімдердің оқу іс-әрекетіне қызығушылығын сақтау үшін ойын, дәстүрлі және дәстүрлі емес формалар, оқыту әдістері мен әдістері белсенді қолданылады.
Педагогикалық жүйенің білім берудің сапалы жоғары нәтижелеріне қол жеткізу қабілетін жақсарту мақсатында біздің шағын орталықтың педагогтары білім беру процесіне мынадай инновациялық технологияларды енгізеді:
- Мария Монтессори технологиясы (элементтер).
-Step-by-step технологиясы (элементтер)
- TRIZ технологиясы
- Мнемотехника әдісі (пиктограммалар, кестелер, схемалар және т. б.)
- Ойын технологиясы
- Дәстүрлі емес сурет салу техникасы
- Денсаулық сақтау технологиялары
- Ертегі терапиясы (үстел театры, саусақ театры, фланелеграф)
- Пластилинография
- В. В. Воскобович Технологиясы
Салауатты өмір салтын, жол қозғалысы ережелерін қалыптастыру бойынша үлкен жұмыстар жүргізілуде. Жыл сайын жоспарға сәйкес бірқатар "денсаулық маршруттары" жазғы сауықтыру іс-шаралары (қатайту рәсімдері, экскурсиялар)өтеді
"Тілдер туралы"Заңның орындалуы
Қазақстан Республикасы Конституциясының 7, 93-баптарын, 1997 жылғы 7 шілдедегі "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңын, ҚР Президентінің 1996 жылғы 4 қарашадағы өкімімен мақұлданған Қазақстан Республикасы тіл саясатының тұжырымдамасын, сондай-ақ Президент Р К Жарлығымен бекітілген Тілдерді қолдану мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасын орындау мақсатында шағын орталықта:
1. Құрастырылған және әзірленген:
- "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңды іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары;
- "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру жөніндегі жұмыс жоспары. .
2. Тәрбиеленушілерді, қызметкерлер мен ата-аналарды ҚР мемлекеттік рәміздерімен, қазақ халқының салт-дәстүрлерімен таныстыру бойынша іс-шаралар өткізіледі.
3. Қазақстан Республикасының нормативтік және заңнамалық актілері жүйелі түрде зерделенеді.
4. Жүйелі түрде екі тілде ата – аналардың бұрыштары, қызметтік үй-жайлардағы стендтер, топтардағы бұрыштар, жылжымалы папкалар және т. б. ресімделеді.
5. Әдіскер, қазақ тілі оқытушысы, топ тәрбиешілері "Қазақстан халықтары тілдерінің онкүндігі", "Тәуелсіздік күні", "республика күні" және т. б. іс–шараларды ұйымдастырады және өткізеді. халық.
6. Педагогтер күні бойы мемлекеттік тілді меңгеру бойынша сөздік қорын байыту мақсатында балалармен қазақ тіліндегі сөздерді үйренеді.
Жоғарыда айтылғандарға сүйене отырып, мынадай қорытынды жасауға болады: "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңды орындау бойынша жұмыс және шағын орталықта "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру бойынша жұмыс тиісті деңгейде жүргізілуде.
Мектеппен сабақтастық
Шағын орталық пен мектептің бірлескен жұмысының басты мақсаты-мектепке дейінгі, бастауыш мектеп балалық шақ кезеңдерінде баланың дамуының бірыңғай желісін жүзеге асыру, педагогикалық процеске тұтастық, дәйекті сипат беру.
Шағын орталық пен мектептің педагогикалық ұжымдары оқу жылы ішінде жемісті іскерлік қатынастарды байланыстырады. Өзара бару, бақылау және педагогикалық процесті талдау дәстүрге айналды. Мектепке дейінгі және мектептегі мұғалімдердің жалпы қызығушылығы, жұмысының мақсаттылығы жақсы нәтижелерге әкеледі.
Шағын орталықтың педагогикалық ұжымы мектепалды даярлық сыныбына түсетін балалардың күшейіп, ойлауды, проблемалық жағдайларды шешуді, өнімді дербес қызметпен айналысуды, жан-жақты дамуды, сапалы білім алуды, бастауыш мектепте оқуға психологиялық тұрғыдан дайындалуын қамтамасыз ету үшін бәрін жасайды. Мектеп жасына дейінгі балалар өздерінің білімдері мен дағдыларын ашық сабақтарда, тақырыптық іс-шараларда бірнеше рет көрсетеді. Балалар конкурстарға, жобаларға қатысады.
Барлық пәндер бойынша бағдарламалық материалды игеруді талдау, білім бөлімі, балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеу нәтижелері бойынша қорытынды жасауға болады: балалар бағдарлама бойынша жақсы білім қорына ие бола отырып, мектепке барады. Түлектер мектепте оқуға, мұғалімдермен, жаңа балалармен кездесуге психологиялық тұрғыдан дайын. Біздің шағын орталық педагогтарының отбасымен өзара іс-қимылының негізі "ата – аналар - балалар-педагогтар"бірыңғай алгоритмін құру болып табылады.
Біздің педагогикалық ұжымның негізгі міндеті-ата-аналармен өзара әрекеттесу үшін жағдай жасау, отбасылық қоғамның құрылымын және психологиялық климатты талдау негізінде жұмысты жоспарлау. Ата – аналарды әр түрлі шеберлік сыныптары, тренингтер, ата-аналар жиналыстары, ми шабуылы, конкурстар мен көрмелер, ертеңгіліктер арқылы ДО өміріне қатысуға тартамыз. Қажет болған жағдайда ата-аналарға кеңес беру және ұсыныстар арқылы тәрбие процесінде көмек көрсетеміз.
Біздің ата-аналарға дейінгі және ата-аналармен серіктестіктің негізгі принциптері:
- мұғалімдердің ата-аналармен достық қарым-қатынас стилі;
- жеке көзқарас;
- тәлімгерлік емес, ынтымақтастық;
- мектепке дейінгі мекеменің ашықтығы.
Шағын орталыққа түсетін балалармен бейімдеу жұмыстарын жүргізу
Көп жағдайда баланың шағын орталыққа келуі оның жаңа жағдайларға бейімделу проблемасымен бірге жүреді. Балада мектепке дейінгі мекемеге теріс көзқарастың пайда болуы оның отбасынан "шығуға" психологиялық дайындығының тікелей салдары болып табылады. Бұл мәселе өте маңызды. Бейімделмеген кезеңнің алдын алу үшін біздің шағын орталықта келесі іс-шаралар өткізіледі:
- бала мектепке дейінгі мекемеге түскенге дейін ата-аналармен жеке әңгімелер;
- топтық жиналыстар;
- әр баланың жеке бейімделуіне болжам жасауға және ата-аналардың да, топ тәрбиешілерінің де балаға қатысты дұрыс мінез-құлық моделін жасауға мүмкіндік беретін ата-аналардың сауалнамасы;
- тәрбиешілерге, ата-аналарға бейімделу кезеңін ұйымдастыру бойынша ұсыныстар жасау;
- топта оң психологиялық микроклимат құру
Пәндік - кеңістіктік даму ортасын құру
Біздің шағын орталықта пәндік-кеңістіктік орта балалардың даму мүдделеріне, олардың эмоционалдық әл-ауқатына жауап береді, МЖМБС талаптарына сәйкес құрылған. Балалардың өмірі мен қызметін қорғау үшін жағдайлар жасалған.
Табиғи және жасанды жарықтандыру қалыпты жағдайға сәйкес келеді. Барлық топтарда кварц шамдары бар, кварцтау күніне 3 рет өтеді. Медицина қызметкері санэпидемнің орындалуын бақылайды, жарыққа, ауа режиміне тұрақты бақылау жүргізіледі. Жалпы тазалау кестесінің орындалуы, ыдыс жууға, кір жууға және арнайы киімге арналған жуғыш заттардың болуы нақты бақыланады.
Жылдың кез келген уақытында желдету режимі, ауыз су режимі сақталады, алдын алу шаралары жүргізіледі. Жоспарлы вакцинация және дәрігерлердің балаларды тексеруі жүргізіледі. Балаларды сауықтыру бойынша жұмыстар жоспар бойынша жүргізілуде.
Физикалық даму үшін, сондай-ақ балаларды жан-жақты тәрбиелеу және сауықтыру үшін балабақшада спорт бұрышы бар. Балалардың әртүрлі жаттығуларға деген қызығушылығын дамыту үшін: секіргіш доптар, құрсаулар, әртүрлі мөлшердегі доптар, ленталар, Гимнастикалық таяқшалар және т.б. жорғалау, көтерілу, тепе-теңдік жаттығуларын орындау кезінде үлкен және кіші доғалар, гимнастикалық орындықтар, сымдар қолданылады. Ал түзету гимнастикасын орындау кезінде массаж және түзету жолдары (өз қолыңызбен қалдық материалдан, түймелерден, конустардан және т.б. жасалған), қырлы беті бар тақталар, массаж шарлары қолданылады.
Жоғарыда айтылғандармен қатар, топта балалардың әртүрлі белсенді әрекеттері үшін барлық жағдайлар жасалған: ойын, танымдық, еңбек, шығармашылық, коммуникативті, зерттеу. Материалдардың, функционалды-ойын заттарының болуы балалардың тәуелсіздігін тәрбиелеуге көмектеседі, ойын жағдайын, қоршаған ортаны шығармашылық модельдеуге деген ұмтылысты жүзеге асырады.
Ойын картотекасы, көрнекі және демонстрациялық материалдар, әдістемелік құралдар, рөлдік, театрлық ойындарға арналған атрибуттар бар.
Жылдың әр мезгіліне серуендеу картотекасын жасау серуендеу кезінде қозғалыс белсенділігін ұйымдастыруға, ашық ойындардың әртүрлі түрлерін қолдануға жүйелі көзқарасты жүзеге асыруға көмектеседі.
Балалардың коммуникативті дағдылары мен дағдыларын дамытуға, балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде ауызша сөйлеуді дамытуға, сөздік қорын байытуға, балалар әдебиетіне деген қызығушылыққа үлкен көңіл бөлінеді.
Топтарда "Коммуникация" орталығы бар, онда көрнекі-дидактикалық құралдар, ойындар, әдістемелік құралдар, алфавит-дәптерлер, дидактикалық материалдар, теледидар, магниттік тақта, интерактивті тақта, Көрнекі-дидактикалық материалдар бар. Балалар көркем әдебиеті орналасқан "кітап бұрышы" құрылды.
Сондай-ақ, танымдық, зерттеу іс-әрекетінің қарапайым дағдыларын игеру, қоршаған әлеммен өзара әрекеттесу үшін командада жұмыс істей білу үшін мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының дамуына барлық жағдайлар жасалған. Сандық санау дағдыларын, геометриялық фигуралар мен пішіндер туралы идеяларды, кеңістік пен уақыттағы бағдарлауды қалыптастыруға арналған әдістемелік құралдар, конструктор, жабдықтар бар.
Сондай-ақ, шағын орталықта шығармашылық тұлғаны қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін, эмоционалды-сезімтал саласын, қиялын, ойлауын, көркемдік талғамын дамыту міндетті болып табылады. Балалар сурет салумен, пластилинаграфиямен айналысатын "шығармашылық шеберхана" құрылды.
Мұғалімдер сурет салудың дәстүрлі емес техникасын қолданады (саусақтармен, мақта тампондарымен, балауызбен және т.б. сурет салу), аппликация, пластилинография.
"Біртұтас тәрбие бағдарламасы" http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/public/files/2024/2/8/080224_173018_brttas-trbie-badarlamasy-ghospar-2023-2024.pdf қазақ халқының ұлттық, жалпыадамзаттық құндылықтарына негізделген. Бұл құжатта білім беру ұйымдарының тәрбие жұмысында іске асырылуы тиіс тәрбиенің мақсаты мен міндеттері айқындалған. Біздің мақсатымыз-жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген және озық әлемдік білімді меңгерген адал азаматты тәрбиелеу.
Мақсаты: жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде еңбекқор, адал, саналы, жасампаз азаматты тәрбиелеу.
5-бөлім. Оқу және материалдық құндылықтар
Тиімді тәрбие мен оқытуға ықпал ететін материалдық-техникалық база, қолжетімді білім беру үшін жағдай жасау. "Сәтпаев атындағы ЖОББМ" КММ жылжымайтын мүлікті пайдалану құқығына арналған құжаттары және оның техникалық сипаттамалары бар. Мектеп -1980 жылы пайдалануға берілді. Жобалық қуаты- 60 бала, 3 топ (1 топ толық күнді). Кірпіштен салынған ғимарат екі қабатты, жалпы ауданы техникалық паспорт бойынша 2148,8 м2. Орталық сумен жабдықтау және кәріз, автономды жылыту (қатты отынмен жұмыс істейтін қазандық). Қоршау, ғимараттың периметрі бойынша жарықтандыру, бейнебақылау (12 камера: 8 ішкі, 4 сыртқы http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/public/files/2024/2/7/070224_124256_78-dogovor-videonablyudenie.pdf, дабыл түймесі және дауыстық ескерту бар. Балалар мен қызметкерлерге арналған орталық кіреберіс, 3 қосалқы шығу бар. Материалдық-техникалық база "Сәтпаев атындағы ОМ" КММ жарғысында айқындалған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес келеді және ҚР БҒМ 22.01.2016 № 70 бұйрығына сәйкес келеді.
Балабақшаны құрал-жабдықтармен және жиһаздармен қамтамасыз ету туралы ақпарат
Балабақша балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес жиһаздармен және құрал-жабдықтармен қамтамасыз етілген: «Түймедақ» үстелдері, балалар орындықтары, бес секциядағы киім-кешектерге арналған шкафтар, үш қабатты кереуеттер, сөре - ойыншықтарға арналған сөре, компьютер, компьютер. үстел, парталар, орындықтар, мұғалім үстелі, компьютер үстелі, шкафтар, орындықтар.
Қоса беріліп отыр: Әдістемелік ұсынымдарға 4-қосымшаға сәйкес кесте, негізгі құралдардың түгендеу тізімі.
таблица №4
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/content/7699-08-02-24-16-38-12-uchebnomaterialynye-aktivy
6-бөлім. Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры
Оқу-әдістемелік кешендердің болуы туралы ақпарат таблица 5
7-бөлім. Оқушылардың білімін бағалау
Баланың дамуын бақылауды қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлауға негіз болатын мектеп жасына дейінгі балалар үшін оқу нәтижелерінің болуы жеке карточкалар
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/content/ocenka-znaniy-vospitannikov
Бағаланатын кезеңдегі баланың дамуының жеке картасы
Бастапқы бақылау деректеріне сүйене отырып, мұғалім оқу-тәрбие үрдісінің күшті және әлсіз жақтарын көре алды, оқытудың әдіс-тәсілдерін таңдай алды. Нәтижелер «Бақылаулар тізбесі» толтырылады Мониторинг нәтижелері бойынша тәрбиешілер оқу жылындағы даму немесе түзету шаралары, даму деңгейі төмен балалармен жеке түзету жұмыстары белгіленген баланың жеке даму картасын толтырады.
Мониторинг
http://schoolsatpaeva-bur-aqmo.edu.kz/content/ocenka-znaniy-vospitannikov
Педагогтардың кәсіби қызметінің маңызды құрамдас бөлігі – денсаулық, таным, қарым-қатынас, қоғам, шығармашылық сияқты бес білім беру саласы бойынша мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын балалардың меңгеру нәтижелерін бағалауға бағытталған мониторинг.
Балалардың дамуын бақылау кезінде мұғалімдер білуі керек: Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының талабын;
бақылау парағын және баланың дамуының жеке картасын толтыру тәртібі.
Меншік:
- бақылау әдістері: бақылау, ойын жағдаяттарын құру, ойын, әңгімелесу, сұрақ-жауап, бейнелеу әрекетінің нәтижелерін зерттеу;
- мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын игеру деңгейін есептеу әдістемесі;
-ақпараттық-коммуникациялық технологиялар.
Мониторингтің міндеті - балалардың дамуының жеке ерекшеліктері туралы неғұрлым толық ақпарат алу, оның негізінде оқу қызметін жақсарту бойынша ұсыныстар әзірленді.
Мониторинг барысында балалардың белгілі бір жеке қасиеттеріне, олардың білімдері мен дағдыларына, тәрбие мен оқу процесінің тиімділігіне баға беріледі, мониторинг мектеп жасына дейінгі балалардың тұлғалық қасиеттерінің даму динамикасы мен жағдайларын қадағалауға бағытталған. жасы.
Бастапқы мониторинг нәтижелері бойынша мұғалім оқу жылына баланың жеке даму картасын толтырады.
Балалардың жеке даму картасының ұсынылған көшірмелері балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес мониторинг негізінде жүзеге асырылады. Бағдарлама материалының игерілуін қадағалау бастапқы (қыркүйек), аралық (қаңтар) және қорытынды (мамыр) нәтижелері бойынша жүзеге асырылады.
2020-2021 оқу жылына арналған балабақшаның үлгілік бағдарламасының мазмұнын игеру бойынша балалардың дамуының бастапқы мониторингінің нәтижелері
Алғашқы мониторинг нәтижелері бойынша әр балаға жеке карта құрастырылды, онда дамудың 1 және 2 деңгейін көрсеткен балалармен жеке түзету жұмыстары жоспарланған.
2021-2022 оқу жылында балалардың жетістіктерін объективті бақылауға, мектеп жасына дейінгі баланы тәрбиелеу мен оқытуға жеке көзқарасты қамтамасыз етуге, оқу-тәрбие процесін жетілдіруге мүмкіндік беретін әрбір жас тобында бастапқы мониторинг жүргізілді. түзету шараларына сүйене отырып және жалпы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу жоспары бойынша баланың әрбір білім беру саласының мазмұнын меңгеру деңгейін анықтау.
2021-2022 оқу жылына арналған үлгілік балабақша бағдарламасының мазмұнын игеру бойынша балалардың дамуының бастапқы мониторингінің нәтижелері.
Бастапқы мониторинг нәтижелері бойынша әрбір балаға жеке карта құрастырылды, онда даму деңгейі 1 және 2 көрсеткен балалармен жеке түзету жұмыстары жоспарланған.
Баланың дамуын бақылау нәтижелерінің (соңғы) болуы және талдауы
2020-2021 оқу жылындағы қорытынды мониторинг нәтижелері бойынша оқу жылы ішінде ұйымдастырылған оқу қызметінің барлық түрлерінде мектеп жасына дейінгі балалардың білім беру бағдарламаларын меңгеру деңгейінің жоғарылауы байқалады.
2020-2021 оқу жылына арналған үлгілік бағдарламаның мазмұнын меңгеру бойынша балалардың дамуының қорытынды мониторингінің нәтижелері
Қорытынды мониторинг нәтижелері бойынша мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын меңгеруде білім мен дағдыны меңгеру пайызы өсті:
орыс тілінде оқытатын мектепке дейінгі білім беру тобында 43%-ға, топта, жоғары топта 48%-ға, ортаңғы топта 54%-ға.
2021-2022 оқу жылына балабақшадағы балалардың дағдылары мен дағдыларының дамуын қадағалау бойынша қорытынды мониторинг нәтижелері бойынша келесі нәтижелер көрсетілді:
2021-2022 оқу жылына арналған үлгілік балабақша бағдарламасының мазмұнын меңгеру бойынша балалардың дамуының қорытынды мониторингінің нәтижелері
2021-2022 оқу жылының қорытынды мониторингінің қорытындысы бойынша оқушылар жас топтары бойынша білім, білік, дағды және дағды көлемін игеріп, үлгілік оқу жоспарында белгіленген әрбір білім саласы бойынша оқу іс-әрекетін ұйымдастырды.
Бастапқы және қорытынды бақылау нәтижелерін салыстыра отырып, мынадай қорытынды жасауға болады: Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұны бойынша білім мен дағдыны меңгеру пайызы: мектепалды даярлық тобында орыс тілі. оқыту – 47%-ға, жоғары топта – 55%-ға, орта топта –57%-ға өсті.
2022-2023 оқу жылына арналған үлгілік балабақша бағдарламасының мазмұнын меңгеру бойынша балалардың дамуының қорытынды мониторингінің нәтижелері
2022-2023 оқу жылының қорытынды мониторингінің қорытындысы бойынша оқушылар жас топтары бойынша білім, білік, дағды және дағды көлемін игеріп, үлгілік оқу жоспарында белгіленген әрбір білім саласы бойынша оқу іс-әрекетін ұйымдастырды.
Бастапқы және қорытынды бақылау нәтижелерін салыстыра отырып, мынадай қорытынды жасауға болады: Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұны бойынша білім мен дағдыны меңгеру пайызы: мектепалды даярлық тобында орыс тілі. оқыту – 51%-ға, жоғары топта – 60%-ға, жас тобында –59%-ға өсті.
2022-2023 оқу жылына арналған «Типтік балабақша» бағдарламасының мазмұнын игеру бойынша балалардың дамуының бастапқы мониторингінің нәтижелері
Балалардың білім, білік және дағдыларын диагностикалау ойын түрінде және әңгімелесуде белгілі бір критерийлер бойынша жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, балалардың даму деңгейін бақылау бойынша Әдістемелік ұсыныстарға сәйкес жүргізілді.
Бастапқы және аралық бақылаудың мақсаты балалардың келесі дағдыларының даму деңгейін анықтау болды:
1. Дене қасиеттерін дамыту
2. Қарым-қатынас дағдыларын дамыту
3. Танымдық және интеллектуалдық қабілеттерін дамыту
4. Шығармашылық дағдылар мен зерттеушілік дағдыларын дамыту
5. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды дамыту.
2023-2024 оқу жылына арналған «Типтік балабақша» бағдарламасының мазмұнын игеру бойынша балалардың дамуының бастапқы мониторингінің нәтижелері
2022-2023 оқу жылына арналған «Типтік балабақша» бағдарламасының мазмұнын игеру бойынша балалардың дамуының бастапқы мониторингінің нәтижелері
Мониторинг нәтижелері бойынша 2022-2023 оқу жылына даму деңгейі төмен балалармен жеке түзету жұмыстары жоспарлануда. Мұғалімдер баланың дамуының жеке картасын құрастырды. Барлық тапсырмалар қарым-қатынас, танымдық, физикалық, шығармашылық, әлеуметтік және эмоционалдық дағдыларды дамытатын жаттығуларға негізделген
8-бөлім. Білім беру процесіне қатысушылардың сауалнамасы
Мектепке дейінгі ұйымдар қызметкерлерінің сауалнамасының нәтижесі. Өзін-өзі бағалау критерийлеріне сәйкес "Сәтпаев атындағы ЖОББМ"КММ мектепке дейінгі сынып тәрбиешілерінің, ата-аналарының қанағаттанушылығын бағалау мониторингі жүргізілді
Сауалнаманың мақсаты:
- білім беру қызметтерінің сапасын арттыру.
- мектеп пен қызмет тұтынушылар арасындағы өзара іс-қимыл дәрежесін арттыру;
− білім алушылардың оқыту сапасына қанағаттану деңгейін анықтау, сондай-ақ оқу процесін ұйымдастырудағы күшті және әлсіз жақтарын анықтау;
- білім алушылардың ата-аналарының оқушылардың білім беру үдерісіне, қызметкерлердің ұйымдастыру сапасына және еңбек жағдайларына қанағаттану деңгейін анықтау;
- ата-аналардың, қызметкерлердің өтініштерін, шағымдарын, өтініштері мен ұсыныстарын тіркеу.
Мақсатты аудитория:
0 А және 0Б сынып ата-аналары, сондай-ақ "Сәтпаев атындағы ЖОББМ"КММ мектепалды тобының тәрбиешілері
Респонденттер саны:
- 0-сынып ата-аналары-29 адам.;
- тәрбиешілер-3 адам;
0-сынып оқушыларының ата-аналарының қанағаттануын бағалау нәтижелері.
Ата-аналарға арналған сауалнама әртүрлі салалардағы 14 мәлімдемені қамтыды: эмоционалды атмосфера, оқыту сапасы, оқу жағдайларының сапасы, мектепті басқару сапасы, ата-аналарға және білім алушыларға хабарлау, олар бойынша ата-аналарға өз ұстанымдарын талдау қажет болды: "келісемін"; "келіспеймін"; "толық келісемін"; "толық келіспеймін".
Сауалнамаға 0-сынып оқушыларының 29 ата-анасы қатысты.
Сауалнаманың пайыздық нәтижелері келесідей:
- "толық келісемін"жауабы - 40,5%;
- "келісемін" жауабы-45,3 %;
- "келіспеймін" жауабы-10,5 %;
- "толық келіспеймін"жауабы - 3,5 %;
Сұраққа: Егер сіз жауаптардың кез келгенін түсіндіргіңіз келсе немесе мектеп туралы түсініктеме қосқыңыз келсе немесе мектепке ұсыныстар бергіңіз келсе мұнда көрсетіңіз-14 ата-ана жауап берді
Сұраққа: Егер сізде шағымдар болса, сіз білім беру саласындағы сапаны қамтамасыз ету департаментіне жүгіне аласыз немесе осында көрсетіңіз-деп жауап берді 14 ата-ана
Респонденттер берген бағалар, жалпы алғанда, оқушылар мектепте алатын білім сапасына қанағаттанатынын көрсетеді.
"Сәтпаев атындағы ЖОББМ" КММ қызметкерлерінің қанағаттанушылығын бағалау нәтижелері
Қызметкерлерге арналған сауалнамада әр түрлі қызмет салалары бойынша 20 критерий мен сұрақтар қамтылды: жұмыс орнына қанағаттану, жұмыс кезіндегі проблемалар және т.б., олар респонденттерге "келісемін"; "келіспеймін"; "толық келісемін"; "толық келіспеймін", сондай-ақ аталған мәселелердің өзектілігін/өзектілігін атап өту қажет болды.
Сауалнамада барлығы 3 қызметкер қабылданды
Сауалнаманың пайыздық нәтижелері келесідей:
- жауап "толық келісемін" - 40,7%;
- "келісемін" жауабы-53,7 %;
- "келіспеймін" жауабы-1,8%;
- жауап "толық келіспеймін" - 3,7 %;
Мектепке дейінгі ұйымдар қызметкерлерінің сауалнамасының нәтижесі.
№ |
Вопрос |
Полность согласен |
Согласен |
Не согласен |
Полностью не согласен |
1 |
Работа дошкольной организации соответствует требованиям времени, проходит в режиме инноваций. |
100% |
0% |
- |
- |
2 |
Созданы условия для педагогов для активного участия в образовательном процессе и повышения квалификации. |
67% |
33% |
- |
- |
3 |
Педагоги получают эффективную методическую помощь. |
33% |
67% |
- |
- |
4 |
Педагоги получают эмоциально-психологическую поддержку |
100% |
- |
- |
- |
5 |
Созданы условия для организации качественного процесса обучения и воспитания. |
67% |
33% |
- |
- |
6 |
Созданы условия для своевременного прохождения курсов повышения квалификации педагогами. |
67% |
33% |
- |
- |
7 |
Условия труда соответствуют требованиям Трудового кодекса Республики Казахстан. |
67% |
33% |
- |
- |
8 |
Стиль работы администрации способствует саморазвитию и самоутверждению педагогов. |
67% |
33% |
- |
- |
9 |
Прослеживается эффективная работа по предупреждению и разрешению конфликтов между воспитанниками, родителями, педагогами |
33% |
67% |
- |
- |
10 |
Учебно-материальная база способствует созданию условия для развития воспитанников. |
- |
100% |
- |
- |
11 |
В коллективе благоприятный морально-психологический климат. |
33% |
67% |
- |
- |
12 |
Качество питания соответствует требованием и является сбалансированным для детей дошкольного возраста. |
33% |
67% |
- |
- |
13 |
Коллеги дружелюбны и всегда готовы помочь |
33% |
67% |
- |
- |
14 |
Создана база учебно-методических и технических средств для проведения качественного процесса обучения |
- |
100% |
- |
- |
15 |
Созданы условия для профессионального и творческого роста каждого педагога. |
33% |
67% |
- |
- |
16 |
Администрация дошкольной организации применяет в работе поощрения педагогов |
- |
100% |
- |
- |
17 |
Родители удовлетворены работой педагогов группы |
- |
100% |
- |
- |
18 |
В дошкольной организации установлено правило - для проверяющих собирались денежные средства |
- |
- |
33% |
67% |
19 |
Если Вы желаете пояснить любой из ответов или добавить комментарий о дошкольной организации или дать предложения, пожалуйста, укажите здесь. |
- |
- |
- |
- |
20 |
20. Если у Вас есть жалобы, Вы можете обратиться в Департамент по обеспечению качества в сфере образования, или укажите здесь. |
- |
- |
- |
- |
Результаты опроса родителей 0- го класса с русским языком обучения
№ |
Вопрос |
Полность согласен |
Согласен |
Не согласен |
Полностью не согласен |
1 |
Ваш ребенок с удовольствием идет в детский сад. |
50% |
50% |
- |
- |
2 |
В группе благоприятная атмосфера для обучения и жизнедеятельности ребенка.
|
57% |
43% |
- |
- |
3 |
Вы удовлетворены деятельностью педагогов группы. |
64% |
36% |
- |
- |
4 |
Вы удовлетворены деятельностью других специалистов дошкольной организации (музыкальный руководитель, педагог казахского, русского языка, педагог-психолог, специальный педагог). |
64% |
36% |
- |
- |
5 |
Педагоги соблюдают нормы этики, педагогический такт и справедливость в отношениях с детьми. |
64% |
36% |
- |
- |
6 |
Отмечаете ли Вы развитие вашего ребенка.
|
79% |
21% |
- |
- |
7 |
Обучающая и воспитательная работа детского сада способствует подготовке ребенка к школе. |
64% |
36% |
- |
- |
8 |
Питание детей соответствует требованиям и является сбалансированным для детей дошкольного возраста. |
50% |
29% |
21% |
- |
9 |
Вы удовлетворены качеством информирования обуспехах и поведении своего ребенк |
79% |
21% |
- |
- |
10 |
С родителями группы проводится консультативная помощь в вопросах развития, воспитания и обучения вашего ребенка специалистами дошкольной организации: медицинским работником, психологом, учителем казахского или другого языка, музыкальным руководителем и др. |
50% |
43% |
7% |
- |
11 |
Вы довольны организацией работы детского сада. |
71% |
29% |
- |
- |
12 |
Оказываете ли вы материальную помощь дошкольной организации. |
22% |
7% |
57% |
14% |
13 |
Если вы желаете пояснить любой из ответов или добавить комментарий о детсаде дать предложения по улучшению деятельности, пожалуйста, укажите здесь |
- |
55% |
36% |
9% |
14 |
Если у вас есть жалобы, Вы можете обратиться в Департамент по обеспечению качества в сфере образования Акмолинской области, или укажите здесь.
|
9% |
8% |
75% |
8% |
Білім беру процесіне қатысушылардың сауалнамасы
0а сынып оқушыларының сауалнамасының нәтижелері
№ |
Сұрақ
|
толық келісемін |
келісемін |
келіспеймін |
толық келіспеймін |
1 |
Сіздің балаңыз балабақшаға қуана барады |
50% |
36% |
7% |
7% |
2 |
Топта баланың оқуы мен өмірі үшін қолайлы атмосфера бар |
38% |
46% |
8% |
8% |
3 |
Сіз топ тәрбиешілерінің қызметіне қанағаттанасыз |
50% |
50% |
- |
- |
4 |
Сіз мектепке дейінгі ұйымның басқа мамандарының (музыкалық жетекші, қазақ, орыс тілі педагогы, педагог-психолог, арнайы педагог)қызметіне қанағаттанасыз |
45% |
57% |
- |
- |
5 |
Мұғалімдер этика нормаларын, педагогикалық әдептілік пен балалармен қарым-қатынастағы әділеттілікті сақтайды |
43% |
57% |
- |
- |
6 |
Сіз балаңыздың дамуын байқайсыз ба |
36% |
64% |
- |
- |
7 |
Мектепке дейінгі ұйымның оқыту және тәрбие жұмысы баланы мектепке дайындауға ықпал етеді |
29% |
71% |
- |
- |
8 |
Балалардың тамақтануы талапқа сай және мектеп жасына дейінгі балалар үшін теңдестірілген |
22% |
64% |
14% |
- |
9 |
Сіз балаңыздың жетістіктері мен мінез құлқы туралы ақпараттандыру сапасына қанағаттанасыз |
14% |
86% |
- |
- |
10 |
Топ ата-аналарымен мектепке дейінгі ұйым мамандары: медицина қызметкері, психолог, қазақ немесе басқа тіл мұғалімі, музыка жетекшісі және т. б. балаңызды дамыту, тәрбиелеу және оқыту мәселелерінде консультациялық көмек көрсетіледі. |
7% |
86% |
7% |
- |
11 |
Сіз балабақша жұмысын ұйымдастыруға қуаныштысыз |
21% |
79% |
- |
- |
12 |
Сіз мектепке дейінгі ұйымға материалдық көмек көрсетесіз бе |
- |
7% |
50% |
43% |
13 |
Егер сіз жауаптардың кез келгенін түсіндіргіңіз келсе немесе мектепке дейінгі ұйым туралы түсініктеме қосқыңыз келсе немесе мектепке дейінгі ұйымның жұмысын жақсарту бойынша ұсыныстар бергіңіз келсе, мына жерді көрсетіңіз. |
- |
- |
- |
- |
14 |
Егер сізде шағымдар болса, сіз білім беру саласындағы сапаны қамтамасыз ету Департаментіне жүгіне аласыз немесе осында көрсетіңіз. |
- |
- |
- |
-- |
8 бөлім. Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары
Материалдық-техникалық база оқу-тәрбие процесін толық көлемде жүзеге асыруға мүмкіндік бермейді. Материалдық-техникалық базаны жаңарту қажет.
Жеткіліксіз саны:
- Көрнекі құралдар
- аудиовизуалды және мультимедиялық оқыту құралдары
- проекциялық материалдар
- баспа құралдары
- әдістемелік құралдар
Ата-аналармен жұмыс
5 жыл ішінде педагог-модератор ,педагог-сарапшы үлесін арттыру
9 бөлім. Қорытындылар мен ұсыныстар
Шағын орталықта балалардың танымдық дамуы мен белсенділігін ынталандыратын, баланың біртұтас үйлесімді дамуына ықпал ететін даму ортасы құрылды.
Баланың жас және жеке даму ерекшеліктері ескеріліп, әртүрлі қозғалыс белсенділігіне, салауатты өмір салтын қалыптастыруға жағдай жасалған. Балалардың жан-жақты дамуын қамтамасыз ету және қажетті түзету мен дамуды жүзеге асыру бойынша жұмыс жетілдірілуде.
Мини-орталықтың білім беру қызметі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес келеді.
Осылайша, шағын орталықтың өзін-өзі аттестаттау нәтижелері ұсынылатын білім беру қызметтерінің МЖМБС жалпы талаптарына сәйкестігін растайды.
Қорытынды:
«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Кенесары ауылының Сатпаев атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі жанындағы «Ботақан» шағын орталығының
білім беру қызметтерін көрсету сапасының деңгейі: сәйкес